Ακούστε μας Live





Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

Όλα έγιναν ένα απόγευμα στο σπίτι μου στην Πάτρα, όταν ήμουν φοιτητής - Οι Aeons In Solitude στο Nlp Radio





Οι Aeons In Solitude έρχονται από την Αθήνα. Το doom metal τους μοναδικό. Το ντεμπούτο τους "Mourning Cloak" είναι τυλιγμένο μέσα σε ένα σκοτεινό πέπλο. Ας μιλήσουμε με τους ίδιους για περισσότερα...

Δώστε μας το βιογραφικό των Aeons In Solitude.

Alex: Οι Aeons In Solitude ιδρύθηκαν από εμένα το Μάιο του 2016. Ξεκίνησαν ως σόλο project αλλά στη συνέχεια εξελίχθηκαν σε Full Band το Μάιο του 2018. Μετά από μερικές αλλαγές στο τελικό line up, η μπάντα απαρτίζεται από τους Παναγιώτη Λεονταρίτη και Θοδωρή Λεουτσάκο στις κιθάρες, τον Δημήτρη Μουστάκη στο μπάσο, τον Γιώργο Ζουμπορλή στα τύμπανα και εμένα στα φωνητικά.


Πώς προέκυψε το όνομά σας;

Alex: Πάντα μου άρεσε να λέω αυτή την ιστορία, η αλήθεια είναι! 
Λοιπόν, όλα έγιναν ένα απόγευμα στο σπίτι μου στην Πάτρα, όταν ήμουν φοιτητής. 
Θυμάμαι διάβαζα ένα πολύ δύσκολο μάθημα σε εξεταστική περίοδο και απλά ανυπομονούσα να ξημερώσει η επόμενη μέρα να το δώσω για να ηρεμήσω. 
Οπότε κάποια στιγμή σκέφτηκα ‘’Αιώνες μοναξιάς περνάω εδώ μέσα!’’. Απλά πέθανα στα γέλια μετά από αυτό και όπως βλέπετε, κράτησα την ατάκα!



Πώς θα χαρακτηρίζατε τη μουσική σας σε κάποιον που δεν τη γνωρίζει;

Alex: Όταν ξεκίνησα να δουλεύω πάνω σ αυτό το project, είχα σαν στόχο να δημιουργήσω έναν μοναδικό ήχο, μια ταυτότητα. 
Εν τέλει, ο ήχος μας έχει βάση το Doom Metal αλλά δε μπορεί να πάρει ταμπέλες. Υπάρχουν πολλά progressive στοιχεία στον ήχο που κάνουν τη διαφορά. 
Επομένως τα κομμάτια μας καταφέρνουν να μεταδώσουν το σκοτάδι, τη μελαγχολία, τα μηνύματα και τις ιστορίες που ήθελα να μοιραστώ έχοντας συγχρόνως τον heavy live ήχο.



Ποιες είναι οι επιρροές σας;

Alex: Φυσικά έχω αντλήσει πολλά στοιχεία από τιτάνες του είδους, όπως για παράδειγμα Paradise Lost και Candlemass, αλλά επί το πλείστον από μουσικούς και μπάντες μακριά από το Doom Metal για να μην καταλήξω να ακουστώ σαν αυτούς.




Πόσος καιρός χρειάστηκε για να φτάσετε στο τελικό αποτέλεσμα του "Mourning Cloak";

Alex: Λόγω έλλειψης εμπειρίας, χρόνου και χρημάτων, το τελικό αποτέλεσμα χρειάστηκε 3 χρόνια για να προκύψει. Αλλά πιστεύω ότι άξιζε η τόση επιμονή και σκληρή δουλειά!



Πώς προέκυψε ο τίτλος του άλμπουμ;

Alex: Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση! 
Ο τίτλος του άλμπουμ ήθελα να είναι κάτι που θα μπορούσε να ερμηνευτεί με οποιονδήποτε τρόπο. 
Δε θέλω να αποκαλύψω περισσότερα για να μη χαλάσω τη μαγεία πίσω από αυτό. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ο τίτλος του άλμπουμ, μαζί με έναν τίτλο κομματιού μας και το σήμα της μπάντας μας έχουν έναν κοινό παρονομαστή.  



Τι πλάνα έχετε για την προώθηση του;
Alex: Πολλά live σε πρώτη φάση και δικτύωση της μπάντας, καθώς και σε Social Media. Με τη χρήση του διαδικτύου τα πράγματα είναι σχετικά πιο εύκολα.

Ποια τα σχέδια σας για το μέλλον;

Alex: Προώθηση του άλμπουμ μας με κάθε τρόπο, αρκετές live εμφανίσεις (η μια περιλαμβάνει και ένα πολύ δυνατό όνομα αλλά δε μπορώ ακόμα να το μοιραστώ) και συμμετοχή σε φεστιβάλ με ανερχόμενα σχήματα σαν εμάς για να δικτυωθούμε.
Επίσης, έχω ξεκινήσει ήδη να δουλεύω πάνω στο επόμενο άλμπουμ της μπάντας, καθώς έχω πολλά πράγματα να μοιραστώ μαζί σας μέσω της μουσικής μου.


OFFICIAL LINKS

White Witch – Official video
Age of Darkness – Official video


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου