Ακούστε μας Live





Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη διαβάζει και ανακαλύπτει τον Μικρό Πρίγκηπα




Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη προσκαλεί τους μικρούς και μεγάλους φίλους της σε ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο του Μικρού Πρίγκηπα.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, την Πέμπτη 2 Απριλίου, η Ελεωνόρα Ζουγανέλη είχε ανακοινώσει ότι σε λίγες μέρες, στο κανάλι της στο YouTube, θα περιμένει τους μικρούς αλλά και τους πιο μεγάλους φίλους της να μοιραστούν παρέα την πιο υπέροχη ιστορία. 

«Την ιστορία του Μικρού Πρίγκηπα που κατάφερε να αλλάξει την αντίληψη μου σε πολλά πράγματα και με έκανε να πιστέψω σε αξίες της ζωής. Προσπαθώ να μην τον ξεχνώ ποτέ!» με τα λόγια της ίδιας της Ελεωνόρας Ζουγανέλη.

Αυτή η μέρα επιτέλους έφτασε. Από το Σάββατο 11 Απριλίου και για πέντε ημέρες, η αγαπημένη μας ερμηνεύτρια θα μοιραστεί μαζί μας την ιστορία του Μικρού Πρίγκηπα.

 Όλα αυτά λοιπόν που μέσα στην ταχύτητα της καθημερινότητας έρχονται και φεύγουν πότε απαντημένα και πότε αναπάντητα. Τώρα  μέσα σε αυτή την προσωπική μου μοναξιά, άρχισαν να μου φωνάζουν πιο δυνατά και να με καλούν ίσως να γίνω λίγο ακόμα πιο συνειδητή απέναντι στη στάση ζωής μου. Η ανάγκη μου για επικοινωνία γίνεται ολοφάνερη καθημερινά σε εμένα.

Έτσι μέσα σε αυτές τις παράξενες και καταιγιστικές σκέψεις και ανάγκες ήρθε και η επιθυμία να  προσπαθήσω να επικοινωνήσω με μικρούς ακροατές. Πως αλλιώς; Διαβάζοντας το αγαπημένο μου παραμύθι. Σας καλωσορίζω λοιπόν στον κόσμο του μικρού πρίγκιπα και στο σπίτι μου.

Για 5 μέρες, σε 5 μικρά επεισόδια στο προσωπικό μου κανάλι στο YouTube. Θα είμαστε παρέα και θα προσπαθούμε να ζωντανέψουμε στην καρδιά μας τον μικρό μας πρίγκηπα. Μπορούμε αν τα καταφέρουμε να αφήσουμε εκεί το μικρό αυτό αγόρι να μας θυμίζει το αίσθημα της ευθύνης απέναντι σε αυτούς που αγαπούμε και μας αγαπούν. Συγχωρήστε τα λάθη μου… Δεν έχω ξανά βρεθεί αντιμέτωπη με κάτι παρόμοιο και ήταν μεγάλη η αγωνία. Μην ξεχνάτε πως  σε όλη την διάρκεια γνώριζα πως απευθύνομαι σε παιδιά. Δηλαδή σε ανθρώπους με περισσότερη αντίληψη και κατανόηση.

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη διαβάζει και ανακαλύπτει τον Μικρό Πρίγκηπα

Δείτε εδώ.

Συντονιστείτε λοιπόν όλοι, μικροί και μεγάλοι, στο επίσημο κανάλι της Ελεωνόρας Ζουγανέλη στο YouTube. Από αυτό το Σάββατο 11 Απριλίου ως και τη Μεγάλη Τετάρτη 15 Απριλίου στις 12:00 το μεσημέρι για να ακούσετε την υπέροχη αυτή ιστορία. Την ιστορία του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ «Ο Μικρός Πρίγκηπας» σε μετάφραση του Στρατή Τσίρκα.








ΠΗΓΗ: monopoli.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου