Ακούστε μας Live





Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

Ζαφείρης Τεμουρτζίδης - TATOYAZ




Είναι νέος, ωραίος και πολλά υποσχόμενος στο χώρο της μουσικής...
Ο Ζαφείρης Τεμουρτζίδης γεμάτος ενέργεια και καλή διάθεση με συντελεστές αξιόλογους έρχεται να μας εντυπωσιάσει με το πρώτο του τραγούδι με τίτλο’’ Τατουάζ’’
Τραγούδι με δυναμική μελωδία και πλούσια ενορχήστρωση, που απογειώνεται από την βαθιά, υπέροχη φωνή του.
Ο Ζαφείρης Τεμουρτζίδης είναι εκπρόσωπος της νεότερης γενιάς των τραγουδιστών που με την παρουσία τους στηρίζουν δυναμικά την δισκογραφία και το  καλό ελληνικό τραγούδι.
Ένας ξεχωριστός τραγουδιστής με ένα κομμάτι που σίγουρα θα αγκαλιάσει ο κόσμος.
Ξεχωρίζουν μόνο όσοι πραγματικά αξίζουν και ο Ζαφείρης είναι ένας από αυτούς. Το όνομα του και η φωνή του είναι σίγουρο ότι θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια.
Στίχοι:ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΤΕΜΟΥΡΤΖΙΔΗΣ
Μουσική: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΤΟΙΔΗΣ
Δείτε στο ΥouΤube το video clip στο  link

Μουσική: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΤΟΙΔΗΣ

Ενορχήστρωση:ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΟΥΚΑΣ
Εξώφυλλο:ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΡΑΒΑΝΗΣ
ΣΤΙΧΟΙ
Το τατουάζ στο σώμα σου
"Ζήσε τα όνειρα σου"
Έλεγε αγάπη μου γλυκιά
Μα χάθηκα μακριά σου

Στο αμάξι μπαίνω & οδηγώ
Προορισμό δεν έχω
Είχα μια αγάπη δυνατή
Που τώρα πια δεν έχω

Θυμάμαι που μου έλεγες
Δεν ζεις χωρίς εμένα
Γκάζι πατάω στη στροφή
& με σπασμένα φρένα
Θυμάμαι που μου έλεγες
Με δάκρυα στα μάτια
Πώς είσαι όλη μου η ζωή
Καρδιά χίλια κομμάτια

Την φράση αυτή σκεφτόμουνα
"Ζήσε τα όνειρα σου"
Απ' τα όνειρα σου απέχω πια
Τα όνειρα δικά σου

Σαν τατουάζ η αγάπη μας
Βαθιά μες στην καρδιά μου
Χιλιάδες τώρα βελονιες
Τρυπαν τα όνειρα μου

25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Γκάζι πατάω στη στροφή
& με σπασμένα φρένα.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου