Ακούστε μας Live





Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Το κάθε τραγούδι κρύβει πίσω του μια ιστορία... Ο Αντώνης Οικονόμου μιλάει στο Nlp Radio


Από το Παραλίμνι της Αμμοχώστου ο Αντώνης Οικονόμου, έχει πραγματοποιήσει δεκάδες live εμφανίσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, είτε με το συγκρότημά του «Τσακ Μπαμπ», είτε για παράδειγμα με τους Βασίλη Καζούλη, Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Χρήστο Θηβαίο, Locomondo, Παντελή Θαλασσινό κ.α. Προσφάτως κυκλοφόρησε η νέα του δισκογραφική δουλειά του με τίτλο «Λευκό χαρτί» (Αυλός), που περιέχει 5 νέα τραγούδια. Με την υπογραφή της Λίας Βίσση και Χρήστου Νικολόπουλου στην μουσική και των Βίκυς Γεροθόδωρου, Βαγγέλη Ζιλέλη και Ελένης Ξένου στους στίχους.

Αντώνη, πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μουσική;
 Από πολύ μικρή ηλικία όταν είχε η μητέρα μου μια κιθάρα στο δωμάτιο της και όποτε έφευγαν από το σπίτι τρύπωνα εκεί οπότε δεν ήταν κανένας σπίτι και γρατζουνούσα μόνος μου με τις ώρες ώσπου μια μέρα με είδε κατά λάθος είδε ότι είχα μεράκι για τη μουσική και με έστειλε σε ωδείο για να ξεκινήσω.

Ποιο ήταν εκείνο το κομβικό σημείο που σε οδήγησε στην απόφαση να ασχοληθείς επαγγελματικά με τη μουσική;
Μια μέρα ήταν η βράβευση της Κυριακούς Πελαγίας για όσους δεν γνωρίζουν είναι απ τις ποιο παλιές τραγουδίστριες στο παραδοσιακό τραγούδι στην Κύπρο και μου πρότειναν να τραγουδήσω ένα Κυπριακό τραγούδι Του Αι Γιώρκου μπροστά από 2000 άτομα περίπου αν δεν κάνω λάθος πάλι όπου στο τέλος του τραγουδιού σηκώθηκε όλο το αμφιθέατρο στο Παραλίμνι και χειροκροτούσε για λεπτά, όπου μέχρι σήμερα δεν ξέρω αν ήταν για μένα ή για το τραγούδι όπως και να χει όμως εκστασιάστηκα με το συναίσθημα αυτό, πήγα σπίτι, έκατσα στον καναπέ και είπα θέλω να ακολουθήσω το δρόμο αυτό. Στην συνέχεια επειδή ήμουν και μαθητής της Λίας Βίσση με παρότρυνε να κάνω το πρώτο μου τραγούδι με τη βοήθεια της το «Ειν η αγάπη εκδρομή» όπου μπήκε αφιλοκερδώς στο στούντιο μαζί μου κάνοντας μου και τα φωνητικά του τραγουδιού αναλαμβάνοντας και την παραγωγή και έτσι ξεκινήσαμε.

Ποιοι καλλιτέχνες σε επηρέασαν και αποτελούν σημεία αναφοράς για σένα;
Δεν ήμουν ποτέ άνθρωπος που είχα πρότυπα  στη μουσική αλλά  κάποια ονόματα που επηρεάστηκα θα έλεγα είναι η Λία Βίσση ο Αλκίνοος Ιωαννίδης, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ο Γιάννης Ζουγανέλης όπου συνεργάστηκα και μαζί του,  ο Χρήστος Νικολόπουλος όπου μου έγραψε και δυο κομμάτια για τον τελευταίο μου δίσκο και άλλοι καλλιτέχνες περισσότερο σαν χαρακτήρες και όχι σαν καλλιτέχνες..



Στο άλμπουμ "Λευκό Χαρτί" συνεργάστηκες με τεράστια καλλιτεχνικά μεγέθη όπως είναι ο Χρίστος Νικολόπουλος και η Λία Βίσση. Μίλησέ μας για αυτές οι συνεργασίες;
Σε αυτή την περίπτωση ήμουν τυχερός για το λόγο του ότι ξέρω ότι πάρα πολλοί καλλιτέχνες σε Ελλάδα και Κύπρο περιμένουν ουρά για να πάρουν κομμάτια από τα μεγαθήρια αυτά κατά την άποψη μου στην Ελληνική δισκογραφία. Με πήρε τηλέφωνο μια μέρα η Λία Βίσση και μου είπε αν θα με ενδιέφερε να κάνω αυτόν το δίσκο. Εννοείται έτρεξα κατευθείαν στην Αθήνα ηχογραφώντας τα κομμάτια και στη συνέχεια κυκλοφορώντας τα. Θέλω να  πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους τρείς γιατί έγραψε στίχους η Βίκη Γεροθόδωρου οι οποίοι κανένας από τους τρείς δεν είχε κανένα όφελος προς εμένα για να γίνει αυτό.


Ποια ήταν η μεγαλύτερη συμβουλή που πήρες από τους μεγάλους αυτούς καλλιτέχνες;
Η μεγαλύτερη συμβουλή που πήρα ήταν ότι και να γινότανε στη συνέχεια να έμενα πάντα ταπεινός, ειλικρινής και δουλευτής αν ήθελα κάποτε να φτάσω ψηλά.


Πόσο καλά κινήθηκε εμπορικά ο δίσκος;
Έχω ακούσει ότι πήγε πολύ καλά ο δίσκος αν και δεν βγήκαν πάρα πολλά αντίτυπα αλλά είδα ότι είχε απήχηση προς τον κόσμο αυτού του είδους.


Στήριξες το "Λευκό Χαρτί" με live εμφανίσεις και πού; Εμφανίζεσαι κάπου αυτήν την περίοδο;

Εννοείται τα στήριξα. Στο κάτω κάτω είμαι ο ερμηνευτής των τραγουδιών αυτών οπότε τα θεωρώ δικά μου κομμάτια. Αυτή τη στιγμή περιμένω τη νέα σεζόν για να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η κατάσταση με τον ιο που επικρατεί για να αποφασίσουμε και εμείς τα επόμενα μας βήματα

Ποια η γνώμη σου για τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στη διακίνηση της μουσικής και το γεγονός ότι πλέον η ψηφιακή τεχνολογία επιλέγεται (συχνά και ως μοναδικό μέσο διάθεσης) για ένα αξιοσέβαστο μέρος των νέων κυκλοφοριών;
Σίγουρα το διαδίκτυο πλέον βοηθάει τη δουλειά μας και δίνει την δυνατότητα και σε νέους καλλιτέχνες να δείξουν το έργο τους. Σίγουρα όμως λόγω του διαδικτύου ο ανταγωνισμός είναι πιο μεγάλος και πρέπει και ο καθένας μας να γίνεται καλύτερος μέρα με τη μέρα για να ξεχωρίσουμε μέσα στο χάος αυτό του διαδικτύου

Πώς είναι αυτή τη στιγμή το τραγούδι στη Κύπρο; Ποιους Κύπριους καλλιτέχνες ξεχωρίζεις;
Δυστυχώς η Κύπρος χωρίς την Ελλάδα σε θέμα δισκογραφίας δεν είναι και πολύ δυνατή. Παρόλα αυτά για τα δεδομένα μιας χώρας των 800.000 κατοίκων είναι σε ένα καλό επίπεδο. Σίγουρα η Κύπρος βγάζει καλές φωνές αν και δεν μ αρέσει να ξεχωρίζω φωνές, αν έλεγα κάποιους θα έλεγα την Άννα Βίσση εννοείται και τον Μιχάλη Χατζηγιάννη να είναι στις καλύτερες φωνές κατά την ταπεινή μου άποψη που έχει βγάλει η Κύπρος μέχρι σήμερα.

Η μουσική σου που βρίσκει μεγαλύτερη ανταπόκριση στην Ελλάδα ή στην Κύπρο και γιατί;

Πριν το τελευταίο μου τραγούδι τον «Παπαγάλο» ήταν σε μεγάλο βαθμό στην Κύπρο. Μετά την κυκλοφορία όμως του «Παπαγάλου» χάρης στη βοήθεια δικών μου ανθρώπων όπως της Μάριαν Νικολάου, Στέλιου Τριχαντήρη, του Μάριου Χαπέρη της Gabi Music που έπαιξαν τον μεγαλύτερο ρόλο σε αυτό, του Ρουσσέτου Δημητρόγλου, της ShishaLove Cyprus Χρίστο Φαρκόνη, Ξένιο Αντρέου, Αδάμο Καζάκα και Ιωσήφ Αντωνίου (Ραψής) και της πολύ καλής μου φίλης Boni Ilieva μια από τις ποιο μεγάλες τραγουδίστριες στη Βουλγαρία το μεγαλύτερο μας κοινό τώρα βρίσκεται σε Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Συγγνώμη που μακρηγορώ αλλά νοιώθω την υποχρέωση να τους ευχαριστήσω όλους γιατί χωρίς αυτούς τίποτα δεν θα ήταν εφικτό.

Πώς συνθέτει κανείς ένα τραγούδι; Εσύ προτιμάς να συνθέτεις ή να τραγουδάς;
Το κάθε τραγούδι κρύβει πίσω του μια ιστορία. Είτε πραγματική είτε φανταστική. Προσωπικά όλα μου τα κομμάτια είναι βιώματα της καθημερινής μου ζωής, κυρίως ερωτικά. Προτιμώ την επαφή με τον κόσμο πάνω στην πίστα αλλά σίγουρα και το να συνθέτεις είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Έτυχε να γράψω τραγούδι σε ώρες, έτυχε όμως να σπάω και το κεφάλι μου εβδομάδες χωρίς να πολυκοιμάμαι για να τελειώσω κάποιο. Εξαρτάται από το πόσο δυνατά ήταν τα βιώματα τη συγκεκριμένη στιγμή.

Αντώνη σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια.


Και σου τραγουδώ – Official lyric video
Παπαγάλος - Αντώνης Οικονόμου (Official Video Clip 2020)
Στο Υπογράφω - Οfficial Lyric Video
ΛΕΥΚΟ ΧΑΡΤΙ –ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ – ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΛΑΘΟΣ ΚΛΕΙΔΙ – ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ – ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ – ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου