Ακούστε μας Live





Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Θεολόγος Αναγνωστόπουλος: Μόνο μέσα σε μια σωστή και υγιή οικογένεια μπορείς να βρείς τις αληθινές ισορροπίες.



Ο Θεολόγος Ανανγωστόπουλος γεννήθηκε στην Αμαλιάδα. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων,η μεγάλη του αγάπη όμως είναι η μουσική. Είναι καθηγητής μουσικής θεωρίας και στην κιθάρα, πιάνο, ούτι, λαούτο, ταμπουρά, τύμπανα, τζουρά, μπουζούκι.
  • Σαν τραγουδιστής κάποιες σημαντικές στιγμές είναι η συμμετοχή του σε συναυλίες των Μιλτιάδη Πασχαλίδη, Σωκράτη Μάλαμα, Θανάση Παπακωνσταντίνου, Μπλέ, Ανδριάνα Μπάμπαλη, Νίκο Ζιώγαλα κ.α.
Εμφανίζεται μόνος του ή μαζί με την μπάντα όσο συχνά μπορεί, επικοινωνώντας με το κοινό και την δική του μουσική και γνωστές διασκευές από διάφορα είδη μουσικής.
  • Αυτόν τον καιρό ετοιμάζει την πρώτη ολοκληρωμένη δισκογραφική του δουλειά, η οποία θα είναι έτοιμη μετά το καλοκαίρι. Ένα πρώτο δείγμα αποτελεί το τραγούδι «Μη φανταστείς».
Στον nlpradio μιλάει λιτά και περιεκτικά για τον εαυτό του, το τραγούδι και τα σχέδια του!



  • nlpradio: Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με την μουσική; Τι σημαίνει για σένα όλο αυτό το ταξίδι;
Θεολόγος: Αυτό το ταξίδι ξεκινάει από πολύ μικρή ηλικία όταν ξεκίνησα να μαθαίνω μουσική. Έκανα και βυζαντινή και ευρωπαϊκή μουσική καθώς είχα καλούς δασκάλους, Αυτό για μένα πέρα από το ότι η μουσική είναι μια από τις μεγαλύτερες επιστήμες σημαίνει ζωή, χαρά, ενέργεια και πολλά ακόμα συναισθήματα.

  • nlpradio: Καινούργιο τραγούδι «Μη φανταστείς»δώσε μας μια γεύση και τι προσδοκάς;
Θεολόγος: Είναι ένα αγαπημένο τραγούδι εμπνευσμένο από τον Πάνο Κορωνιό έναν καλό μου φίλο. Σε στίχους και μουσική Θεολόγου Αναγνωστόπουλου. Παραγωγή του Νικόλα Γκίνη και ενορχήστρωση του Παναγιώτη Αλεξανδρή. Προσδοκίες έχω πολλές αλλά τις κρατάω για μένα πάντα. Αυτό που θέλω είναι να το αγαπήσει ο κόσμος όσο εμένα στις εμφανίσεις μου.

  • nlpradio: Ποιοι είναι οι άνθρωποι που σου φέρνουν τις ισορροπίες;
Θεολόγος: Ο μόνοι άνθρωποι που φέρνουν τις ισορροπίες είναι μόνο όσοι είναι οικογένεια μου. Μόνο μέσα σε μια σωστή και υγιή οικογένεια μπορείς να βρείς τις αληθινές ισορροπίες.

  • nlpradio: Υπάρχει κάποιο τραγούδι άλλου συναδέλφου που σου αρέσει και θα ήθελες να το είχες ερμηνεύσει εσύ;

Θεολόγος: Όλα τα τραγούδια είναι ωραία. Ότι στη ζωή μας υπάρχει με αγάπη, σεβασμό και ψυχή είναι ωραίο είτε είναι ροκ είτε είναι λαϊκό ή οτιδήποτε. Θα ήθελα να έχω πεί αρκετά τραγούδια ίσως ένα από αυτά να ήταν το Απορώ του Γιάννη Πάριου.

  • nlpradio: Πιστεύεις ότι η τύχη παίζει πρωταρχικό ρόλο στο επάγγελμα σου;

Θεολόγος: Το επάγγελμα μου έχει καταστραφεί λόγω της βιομηχανοποίησης της μουσικής και λόγω ανίδεων επιχειρηματιών που καταστρέφουν τη μουσική και του μουσική παιδεία του κόσμου. Χρειάζεται τύχη αν και θεωρώ πως τίποτα δεν είναι τυχαίο. Αυτό όμως που σίγουρα χρειάζεται είναι γνώση, ταλέντο, και πίστη σε αυτό που κάνουμε.

  • nlpradio: Φίλους έχεις από τον χώρο;

Θεολόγος: Έχω πολλούς καλούς γνωστούς. Οι φίλοι μου είναι εκτός του χώρου. Φυσικά εξαιρώντας πάντα τους μουσικούς μου που ναι αυτοί είναι χρόνια φίλοι μου.

  • nlpradio: Πως χαλαρώνεις όταν έχεις ελεύθερο χρόνο;

Θεολόγος: Οικογενειακά κυρίως η με καλούς φίλους γιατί οι ελεύθερες ώρες είναι πολύ λίγες και έτσι επιλέγω να τις περνάω με δικούς μου ανθρώπους και μόνο.

  • nlpradio: Ποιά είναι τα θετικά και πια τα αρνητικά του χαρακτήρα σου;

Θεολόγος: Έχω πολλά θετικά και αρκετά αρνητικά. Αλλά πάντα λέω πως χρειάζεται να έχουμε σεβασμό, ειλικρίνεια και ταπεινότητα και ευτυχώς αυτά τα έχω.

  • nlpradio: Ολοκληρώνοντας μπορούμε να ανακοινώσουμε κάποια από τα άμεσα σχέδια σου;

Θεολόγος: Από τον ερχόμενο χειμώνα θα βρίσκομαι σε νέους χώρους με δυνατές ομάδες. Θα κυκλοφορήσει ο πρώτος προσωπικός μου δίσκος και ετοιμάζουμε με μια καλή ομάδα τα νέα μου video clips.



https://www.facebook.com/TheologosAnagnostopoulosOfficial.gr/
https://twitter.com/theoanagnostop
https://www.instagram.com/theoanagnostopoulos/

ΜΗ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ - ΒΙΝΤΕΟ   VIDEO - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου