Ακούστε μας Live





Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

ΘΩΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: "Η μουσική για εμένα είναι έκφραση συναισθημάτων, δημιουργία, αλλά πάνω από όλα είναι ένας έρωτας μεγάλος"



Ο Θωμάς Δημητρακόπουλος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Εκεί τέλειωσε τις σπουδές του στη μουσική. Ως μαθητής ασχολήθηκε επίσης με το θέατρο και τη ζωγραφική, αλλά τον κέρδισε η μουσική.

Πολλά ευχαριστώ στην Ελεονώρα Καραμιχάλη, η οποία φρόντισε να πραγματοποιηθεί αυτή η συνέντευξη.



1.Καλησπέρα, Θωμά  να σε ευχαριστήσω για το χρόνο τον οποίο αφιερώνεις προκειμένου να πραγματοποιήσουμε αυτή τη συνέντευξη για το site μας. Πριν περάσουμε στις ερωτήσεις, θα ήθελα να μας πεις μερικά λόγια για σένα.

Καλησπέρα σας. Σας ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου για αυτή την ιδιαίτερη πρόσκληση.
Είμαι μουσικός και τραγουδιστής. Μεγάλωσα και σπούδασα στην Αθήνα κι έχω ζήσει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας.

2.Από ποια ανάγκη προέκυψε η ενασχόλησή σου με την μουσική, πώς θα περιγράφατε αυτή τη δημιουργική διαδικασία μέσα σε λίγες φράσεις;

Η ενασχόλησή μου με τη μουσική θεωρώ ότι δεν προέκυψε, αλλά είναι έμφυτη. Από μικρό παιδί παίζω μουσική και τραγουδάω.
Η μουσική για εμένα είναι έκφραση συναισθημάτων, δημιουργία, αλλά πάνω από όλα είναι ένας έρωτας μεγάλος.

 3.Υπάρχουν άτομα τα οποία σε βοήθησαν, και τα οποία ξεχωρίζεις, στο ξεκίνημα της καριέρας σου; Με ποιον καλλιτέχνη, θα ήθελες να “παρομοιαστείς” ιδανικά;

Το ξεκίνημά μου ήρθε πολύ ομαλά σαν να ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει. Έχοντας την οικογένειά μου σύμμαχο πήρα τη δύναμη να συνεχίσω δυναμικά και να αρχίσω να κυκλοφορώ τα τραγούδια μου.
Θαυμάζω πολλούς τραγουδιστές απ’ όλα τα είδη μουσικής. Ο καθένας τους μας δίνει και κάτι διαφορετικό.
Δεν θα μπορούσα να πω ότι θα ήθελα να “παρομοιαστώ” με κάποιον, γιατί ο καθένας μας είναι μοναδικός σε αυτό που κάνει.

4.Και ακολουθεί το νέο σου  τραγούδι με τίτλο «Χάρηκα Που Σε Γνώρισα» Πες τι είναι, για σένα, αυτό το τραγούδι;

Θεωρώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια που έχω κυκλοφορήσει έως τώρα. Μας λέει πως ο άνθρωπος όταν χωρίζει μπορεί να το κάνει και με ευγένεια και όχι να προβεί σε ακρότητες.
Όταν μου το έστειλε ο Βασίλης Παππάς, ο στίχος του με προκάλεσε τόσο θετικά που ξεκίνησα αμέσως να γράφω.

5.Ποιες είναι οι επιρροές σου, πώς άρχισες να ασχολείσαι με τη μουσική και το τραγούδι;

Μεγάλωσα ακούγοντας κυρίως ελληνική μουσική σε όλες τις μορφές της. Κάποια περίοδο άκουγα αρκετά και κλασσική ροκ, οπότε κάπως αυτά τα δύο είδη παντρεύτηκαν μέσα μου.
Η ενασχόλησή μου με τη μουσική σε επαγγελματικό επίπεδο ξεκινάει στην Αθήνα την περίοδο που ήμουν φοιτητής. Τότε άρχισα να παίζω σε νυχτερινά μαγαζιά και να τραγουδάω για πρώτη φορά μπροστά σε κόσμο.

6.«Ανοίγουν τις πόρτες τους» οι άνθρωποι; Σε αυτή την εποχή, την τόσο ρευστή;

Είναι γεγονός ότι ζούμε σε μία πολύ ρευστή εποχή. Όλα καθημερινά αλλάζουν με τρελή ταχύτητα. Παρόλη την κατάσταση αυτή, οι άνθρωποι παραμένουν άνθρωποι. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μιλήσεις στην καρδιά τους.

7. Έρχεσαι πολύ συχνά σε επαφή με τον κόσμο λόγω των εμφανίσεών σου. Τι ερεθίσματα εκλαμβάνεις από αυτόν;

Αυτό που με εξιτάρει από την επαφή μου με τον κόσμο είναι το τόσο απλόχερα σου προφέρει την αγάπη του. Αυτό το μοίρασμα αγάπης είναι το κάτι άλλο και για αυτό συνεχίζω και κάνω ζωντανές εμφανίσεις.
Στο φινάλε αυτό που τελικά μένει δεν είναι τίποτα άλλο από την αγάπη, όλα τα άλλα είναι εφήμερα και προσωρινά.

8.Ποιος ο ρόλος της τέχνης, και ειδικότερα του τραγουδιού, σε εποχές δύσκολες, σαν την τωρινή, για την κοινωνία;

Οι άνθρωποι πάντα έβρισκαν διέξοδο στη μουσική, και στα ευχάριστά και στα δυσάρεστα. Η μουσική μπορούσε πάντα να διασκεδάσει, αλλά και να παρηγορήσει και να δώσει κίνητρα στον κόσμο να παλέψει και να ζήσει αξιοπρεπώς. Δυστυχώς όμως στη δραματική κατάσταση που βρίσκονται αυτόν τον καιρό πολλοί συνάνθρωποί μας δεν ξέρω αν θα μπορούσε κάποιο τραγούδι να απαλύνει τον πόνο για όσα βίωσαν.

9.Κλείνοντας, και αφού σε ευχαριστήσω για άλλη μία φορά για το χρόνο που μας αφιέρωσες και σου ευχηθώ καλή επιτυχία, θα ήθελα να μου πεις τα σχέδια και τα όνειρά σου για το μέλλον.

Αυτό τον καιρό είμαι στο στούντιο και ετοιμάζω το νέο μου τραγούδι. Πάλι σε στίχους του Βασίλη Παππά και μουσική δική μου.
Για τον χειμώνα βρισκόμαστε ακόμα σε συζητήσεις με μαγαζιά μέχρι να καταλήξουμε σε ποιο τελικά θα εμφανίζομαι αυτή τη σεζόν.
Εύχομαι να μπορώ να κάνω αυτό που τόσο πολύ αγαπάω και ο κόσμος να δείχνει και αυτός ότι αγαπάει τα τραγούδια μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία. Να είστε καλά.



Official links


Απολαύστε το νέο single «Χάρηκα Που Σε Γνώρισα» ΕΔΩ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου