Ακούστε μας Live





Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Η Νάιρα Αλεξοπούλου στο nlpradio: "Πάντα θυμάμαι να εκφράζομαι μέσα από την μουσική και το τραγούδι."

Γνωρίστε την Νάιρα Αλεξοπούλου , μια  νέα φωνή ,που γεννήθηκε για να τραγουδά. Με πλούσιες μουσικές σπουδές από εφτά ετών έπαιζε πιάνο και τραγουδούσε....

Νάιρα, σε καλωσορίζω στο nlpradio!!





                  
1.Νάιρα σε βλέπω χαμογελαστή και εμφανώς ανανεωμένη, που
οφείλεται;

Οφείλεται στο ωραίο κλίμα που υπάρχει με τους συνεργάτες μου και καθημερινά μου δείχνουν την αγάπη και την στήριξη τους,καθώς και στα επόμενα σχέδια που εχω αρχίσει να πραγματοποιώ.

2.Νέο τραγούδι και επιτυχία,με τίτλοΔικαίωμά μουπες μας λίγα λόγια;

To καινούργιο μου τραγούδι τιτλοφορείται “Δικαίωμά Μου” και κυκλοφορεί από την ICON MUSIC Records και την Panik Platinum.  Τη μουσική υπογράφει ο Παναγιώτης Μπρακούλιας και τους στίχους ο Δημήτρης Πολυχρόνης και είναι σε παραγωγή της ICON MUSIC.  Είναι ένα δυναμικό λαϊκό κομμάτι που το αγάπησα από την πρώτη στιγμή που το άκουσα και με εκφράζει απόλυτα.

Ελπίζω να αρέσει και στον κόσμο.

3.Προσωπικά το έχεις πει σε κάποιον είναι Δικαίωμά μου’’,Περνάει κάποιο μήνυμα;

Το εχω πεί και προσωπικά εκτός απο τα live μου γιατί είναι αυτό που με αντιπροσωπεύει, όχι μόνο εμένα αλλά πιστεύω όλους μας.Είναι δικαίωμα του καθενός να ζει τη ζωή που θέλει. Σας το αφιερώνω.

4.Ετοιμάζεις κάτι καινούργιο δισκογραφικά αυτή την περίοδο;

Είμαι ήδη σε αναζήτηση του επόμενου single.

Σύντομα θα κυκλοφορήσει και σίγουρα θα είναι κάτι δυναμικό που θα με αντιπροσωπεύει όπως το «δικαίωμά μου».

5.Νιώθεις γεμάτη από τις εμφανίσεις σου στο ΒΟΤΑΝΙΚΟ;

Αύτη τη σεζόν εμφανίζομαι στο «Βοτανικό» με τον Μάκη Δημάκη. Είναι μια μοναδική συνεργασία με τεράστια απήχηση απο τον κόσμο και σίγουρα θα περάσουμε πολλές δυνατές βραδιές ακόμα.

Αισθάνομαι υπέροχα που έχω την ευκαιρία να παρουσιάσω την Νάϊρα  δίπλα στον Μάκη Δημάκη και σε ενα τόσο διασκεδαστικό λαϊκό πρόγραμμα.
6.Πως είναι το κλίμα εκεί, και πως αισθάνεσαι που είσαι στο σχήμα με τον Μάκη Δημάκη;

Το κλίμα ειναι μοναδικό, ο κόσμος διασκεδάζει πραγματικά. Όλοι μας δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό με αρχηγό τον Μάκη. Ένα θα σου πω η πίστα όλο το βράδυ ειναι γεμάτη με κόσμο που χορεύει και ξεχνιέται για λίγο απο την δύσκολη καθημερινότητα του.
7.Aπό μικρή ήταν το όνειρό σου να ασχοληθείς με τη μουσική; 

Η μουσική υπάρχει στη ζωή μου απο την παιδική μου ηλικία.
Στα 7 μου χρόνια ξεκίνησα το ωδείο γιατί απο τότε ένοιωθα οτι ανήκω στον μουσικό κόσμο και απο τότε δεν έχει σταματήσει να υπάρχει στην καθημερινότητα μου και στην επαγγελματική μου πορεία.
Πάντα θυμάμαι να εκφράζομαι μέσα από την μουσική και το τραγούδι. Επαγγελματικά ξεκίνησα να τραγουδάω σε νυχτερινά μαγαζιά σε ηλικία 16 χρονών.

8.Με ποια ονόματα έχεις συνεργασθεί στο παρελθόν;

Έχω ξεκινήσει απο μικρή την επαγγελματική μου πορεία απο την ηλικία των 16 χρόνων όπως καταλαβαίνεις οι συνεργασίες είναι πάρα πολλές, σχεδόν με όλους.Δεν θα σου πω με ποιούς εχω συνεργαστεί γιατί η λίστα είναι πολύ μεγάλη αλλά θα σου πω με ποιούς ξεκίνησα,μεγάλοι δάσκαλοι Λευτέρης Πανταζης και Βασίλης Καρράς,Πάνος Καλλίδης, Στέλιος Ρόκκος κ.α

9.Νιώθεις ικανοποιημένη για την μέχρι στιγμής πορεία σου;

Νιώθω ευγνώμων για την μέχρι τώρα πορεία μου. Έχω κάνει σωστές επιλογές αλλά και λάθη για τα οποία δεν μετανιώνω απλά με βοηθούν στην εξέλιξη μου.
10.Τα επόμενα σου σχέδια μπορείς να μας τα αποκαλύψεις;

Είμαι στην αναζήτηση του επόμενου single που θα με αγγίξει όπως το «δικαίωμά μου» και συζητάω για την επόμενη συνεργασία μου μετά το Πάσχα σε πίστα με την ολοκλήρωση των εμφανίσεων μου στο Βοτανικό.


Επίσης θα κάνω και κάποιες εμφανίσεις στο εξωτερικό με τον Μάκη Δημάκη και χαίρομαι πολύ γι’ αυτό.
Ακούστε το τραγούδι «Δικαίωμά Μου»

Νάϊρα Αλεξοπούλου - Δικαίωμά Μου | Naira Alexopoulou - Dikaioma Mou (Official Lyric Video HD)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου