Ακούστε μας Live





Σάββατο 7 Μαΐου 2022

Αν δεν ήμουν τραγουδιστής , σίγουρα θα ήμουν ζωγράφος, μεγάλη αγάπη κι αυτή! Ο Νίκος Μπλιός μιλάει το Nlp Radio



«Άσε με να ζήσω» Μιλήστε μας για το νέο σας τραγούδι.

Πρόκειται για μια δυναμική μπαλάντα , σε μουσική και στίχους του Θωμά Θεοδώρου , και ενορχήστρωση του Λευτέρη Γιαννόπουλου. Η ηχογράφηση έγινε στα Legian studio και χρησιμοποιήθηκαν φυσικά όργανα .Το τραγούδι μας μιλάει για μια σχέση που ενώ , έχει ουσιαστικά τελειώσει , δεν να μπορεί να δοθεί ένα οριστικό τέλος !

 

Πώς ξεκινήσατε το τραγούδι;

Πολύ νωρίς .. ήξερα από μικρός με τι θα ασχοληθώ … έτσι παράλληλα με το Λύκειο , σπούδασα στο Απολλώνιο Ωδείο ( φωνητική & solfez) και σχεδόν αμέσως μετά , άρχισα να δουλεύω , επαγγελματικά !

 

Τι είδος μουσικής σας αρέσει περισσότερο;

Ακούω όλα τα είδη μουσικής , ότι main stream κυκλοφορεί , κυρίως για να ενημερώνομαι! Αγαπώ πολύ την ethnic,soundtracks , και rock 80’

 

Πού σας βρίσκουμε αυτήν την περίοδο μουσικά;

Μετά το « άσε με να ζήσω», βρισκόμαστε στην επιλογή του δεύτερου τραγουδιού που θα κυκλοφορήσει από την heaven music , το καλοκαίρι του 22

 

Έχετε αντιμετωπίσει δυσκολίες κι εμπόδια στη μέχρι τώρα πορεία σας στο τραγούδι;

Είναι μια δουλειά πολύ ανταγωνιστική, οι δυσκολίες και τα εμπόδια , ήταν κυρίως μέσα από συνεργασίες , και δεν έχουμε πάντα την δυνατότητα επιλογής των συνεργατών μας

 

Αν δεν ήσασταν τραγουδιστής, τι θα θέλατε να είστε;

 Αν δεν ήμουν τραγουδιστής , σίγουρα θα ήμουν ζωγράφος, μεγάλη αγάπη κι αυτή, που παρέμεινε όμως ένα αγαπημένο χόμπι ! ;

 

Ποια είναι η γνώμη σας για τα social media;

Με τα social media έχουμε μια πολύ καλή επαγγελματική σχέση ! Είναι απόλυτα απαραίτητο στην δουλειά μου , είναι η άμεση επικοινωνία μου με το κοινό! Αλλά όπως είπα η σχέση μου είναι καθαρά επαγγελματική , δεν μπλέκω τα προσωπικά μου με τα social..

 

Πού σας βρίσκουμε τώρα στα προσωπικά σας;..

Είμαι παρά πολύ καλά , αλλά όπως προείπα , δεν τα εμπλέκω ποτέ με τα επαγγελματικά μου

 

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Βρίσκομαι ήδη σε φάση επιλογής του δεύτερου τραγουδιού που θα κυκλοφορήσω με την heaven music

 

Κλείνοντας θα θέλαμε να μοιραστείτε ευχές κι όνειρα για το καλοκαίρι;

Εύχομαι αυτό το καλοκαίρι να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο της καραντίνας , να νοιώσουμε αυτήν την παιδική ανεμελιά!!! Να χαρούμε ελεύθεροι τον ήλιο και την θάλασσα μας , υγιείς , χαρούμενοι!!!




 

https://www.facebook.com/nikos.blios

https://www.instagram.com/nikosblios

https://mobile.twitter.com/nikosblios

https://open.spotify.com/artist/4h47sYZTEFCsZm8qy1njvH

Νίκος Μπλιός - Άσε Με Να Ζήσω | Official Music Video (HD)

https://www.youtube.com/watch?v=CBtlNDr5KGw

 

 

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου