Ακούστε μας Live





Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

Κάθε τραγούδι είναι και ένα διαφορετικό ταξίδι για εμένα - Η Κατερίνα Σμαραγδά μιλάει στο Nlp Radio



Σ αγαπώ μια λέξη ορόσημο. Πες μας για το τραγούδι σου;

To τραγούδι μου είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ ευγνώμον που συνέβη. Πίστεψα σε αυτή τη δουλειά και δέχτηκα αυθόρμητα γιατί είναι ένα πολύ γλυκό κομμάτι και θεωρώ πως μου ταιριάζει.

Λες εύκολα Σ’αγαπώ;

Δεν μου είναι εύκολα αυτά τα λόγια συνηθώς η λέξη αυτή έχει βαρύτητα για εμένα. Αγαπάω πολύ και με ανιδιοτέλεια όμως.

Ποια είναι η γνώμη σου για τα μουσικά talent shows στην Ελλάδα;

Θεωρώ  πως είναι πράγματι ένα μέσο που μπορεί να αναδειχθεί κάποιος τραγουδιστής ή τραγουδίστρια. Δεν πιστεύω όμως ότι υπάρχει χώρος για όλους. Υπάρχει κάτι πολύ συγκεκριμένο σαν στήσιμο που προσωπικά νομίζω πως δεν με καλύπτει απόλυτα. Δεν είμαι όμως αρνητική σε κάτι εννοείται.

Πιστεύεις στο ταλέντο;

Πιστεύω στο ταλέντο και ακόμα περισσότερο στην ψυχή και το μεράκι που καταπιάνεται κάνεις σε κάτι. Μα πάνω από όλα στην προσωπική δουλειά.

Πόσο έχει επηρεάσει αυτόν τον κλάδο η οικονομική κρίση;

Το συγκεκριμένο επάγγελμα έχει πληγωθεί αρκετά από την οικονομική κρίση. Δεν υπάρχει δυστυχώς η ίδια όρεξη και χαρά για τους ανθρώπους γιατί οι βιοποριστικοί παράγοντες συνδέονται άμεσα με την όρεξη για ψυχαγωγία.

Θα ήθελες να διδάξεις μουσική;

Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ η αλήθεια είναι. Έχω μάθει όμως να συνεργάζομαι στη ζωή μου και να ακούω οπότε νομίζω πως θα ήταν κάτι όμορφο εάν πρόκυπτε.

Πότε άρχισες να ασχολείσαι επαγγελματικά;

Περίπου στα 18 μου χρόνια. Σε μουσικά μεζεδοπωλεία με παλιό λαϊκό πρόγραμμα.

Ποια είναι η σχέση σου με την spider music που κυκλοφόρησε το νέο σου τραγούδι;

Υπάρχει κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ μας και εκτίμηση. Είμαι τυχερή που έχω στήριγμα την εταιρία μου spider music.

Που μπορούμε να σε βρούμε αυτή την περίοδο;

Μέχρι στιγμής δεν έχω κάτι συγκεκριμένο. Κάποιες live εμφανίσεις μου τις αναρτώ στους λογαριασμούς μου στα social media.

Υπάρχουν κάποιες άλλες μουσικές σου φιλοδοξίες;

Οι μουσικές σκηνές είναι η αδυναμία μου. Σαν χώρος θεωρώ ότι μου ταιριάζει όπως και στη φιλοσοφία μου και θα το ήθελα πολύ να βρίσκομαι σε έναν τέτοιο χώρο φέτος.

Θα ήθελες να είσαι σε ένα μεγάλο σχήμα;

Δεν θα απέρριπτα κάτι έτσι εύκολα. Με πολύ σκέψη θα έλεγα το ναι ή το όχι. Νομίζω είναι όνειρο του καθενός να συμμετάσχει σε σχήμα μεγάλου βεληνεκούς.

 

Πως θα περιέγραφες το τραγούδι με μία λέξη;

Ταξίδι.

Κάθε τραγούδι είναι και ένα διαφορετικό ταξίδι για εμένα.




 

Official links

https://www.facebook.com/SpiderMusicLBL/

www.spider-music.com

https://www.youtube.com/channel/UCkMfQaoZAfJVGftW6SejM3w

Κατερίνα Σμαραγδά | Σ'αγαπώ | Official Video Clip©

https://www.youtube.com/watch?v=W4FuzGeZYqw


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου