Ακούστε μας Live





Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΜΠΑΖΙΑΔΗΣ: Πάντα θα υπάρχει χώρος για καλλιτέχνες που δημιουργούν όμορφα πράγματα.


  • "Όλο φεύγω" ένα θαυμάσιο τραγούδι από τους «Ταξιδευτές»
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΜΠΑΖΙΑΔΗΣ, ένας εξαίρετος μουσικός και μέλος του συγκροτήματος «Ταξιδευτές», υπογράφει συνθετικά και στιχουργικά ένα θαυμάσιο τραγούδι, το "Όλο φεύγω" και απαντάει στις ερωτήσεις μας.
  • nlpradio: Νέο single "Όλο φεύγω" μουσικά που κυμαίνεται και από πού μπορούμε να το προμηθευτούμε;
Προς το παρόν σε digital μορφή μέσω iTunes, play store και CDbaby Και προσεχώς σε ολοκληρωμένο άλμπουμ.

  • nlpradio: Πώς και πότε γεννάται η ιδέα ενός τραγουδιού;
Συνήθως μέσα από βιώματα αλλά και από σκέψεις και στοχασμούς τις στιγμές που είμαι μόνος μου και ταξιδεύω.

  • nlpradio: Τι είναι για σένα οι «Ταξιδευτές»; 
Είναι το μουσικό μου σπίτι και πλέον ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της Ζώης μου. Η μπάντα μου.

  • nlpradio: Θυμάσαι κάποια καλλιτέχνη που να παρακολουθούσες έντονα;
Μου άρεσε πάντα η Χαρούλα Αλεξίου κι η Ελευθερία Αρβανιτάκη.
  • nlpradio: Τι είναι σημαντικό στην ζωή σου;
Να πέφτω για ύπνο δίχως σκέψεις κακές, γνωρίζοντας πως οι αγαπημένοι μου άνθρωποι είναι καλά.

  • nlpradio: Πιστεύεις υπάρχει χώρος για νέους καλλιτέχνες στην κρίσιμη εποχή που ζούμε ; 
Όι συνθήκες ευνοούν για κάτι τέτοιο; Πάντα θα υπάρχει χώρος για καλλιτέχνες που δημιουργούν όμορφα πράγματα. Όλα έχουν γίνει δυσκολότερα από εμπορικής άποψης αλλά κι ευκολότερα στο θέμα της προβολής.


  • nlpradio: Τι δεν βλέπεις να υπάρχει σήμερα στην ελληνική μουσική σε σχέση με παλιά;
Ίσως βγαίνουν περισσότερα τραγούδια "κατά παραγγελία", αυτό μάλλον είναι σημείο των καιρών. Πάντα με επιφύλαξη όμως το λέω.

  • nlpradio: Ποιο τραγούδι θα επέλεγες να μας αφιερώσεις και γιατί;
Το "ένα το χελιδόνι" γιατί περιέχει εμένα, εσένα, την Ελλάδα μας, το βιος μας Όλο.

  • nlpradio: Τελειώνοντας θα ήθελα να μου πεις που μπορεί κάποιος να ενημερώνεται για τις δραστηριότητες σου;
Κυρίως μέσα από τη σελίδα μου στο Facebook αλλά και τη σελίδα των Ταξιδευτων προς το παρόν.



https://www.youtube.com/watch?v=yPo1ZzX2rEE




https://www.facebook.com/gtompaziadis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου