Στην ουσία πρόκειται για ένα λογοπαίγνιο αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την
έκφραση, ένας παλιός
φίλος και συνεργάτης σε ένα παλιότερο σχήμα χρησιμοποιούσε το July ως χαϊδευτικό για να με πειράξει και μου άρεσε ως ιδέα όταν ξεκινήσαμε και ψάχναμε όνομα, απλά το άλλαξα σε Julian γιατί ήταν πιο εύηχο, δεν σημαίνει κάτι ούτε παραπέμπει σε κάποιον. Το Lullaby το επιλέξαμε με την τότε σύνθεση ανάμεσα σε αρκετές ιδέες, ακουγόταν κάπως “μυστηριώδες” και ιδιαίτερο, δεν σε προδιαθέτει γενικά για το τι πρόκειται να ακούσεις.
φίλος και συνεργάτης σε ένα παλιότερο σχήμα χρησιμοποιούσε το July ως χαϊδευτικό για να με πειράξει και μου άρεσε ως ιδέα όταν ξεκινήσαμε και ψάχναμε όνομα, απλά το άλλαξα σε Julian γιατί ήταν πιο εύηχο, δεν σημαίνει κάτι ούτε παραπέμπει σε κάποιον. Το Lullaby το επιλέξαμε με την τότε σύνθεση ανάμεσα σε αρκετές ιδέες, ακουγόταν κάπως “μυστηριώδες” και ιδιαίτερο, δεν σε προδιαθέτει γενικά για το τι πρόκειται να ακούσεις.
2.Aυτή την περίοδο μας παρουσιάζεται το νέο σας τραγούδι«Hell's Door»απο το επερχόμενο σας album,πείτε μας δυο λόγια;
Το “Hell’s Door” είναι το μεγαλύτερο σε διάρκεια τραγούδι της νέας δουλειάς, είχαμε
αρχίσει να το δουλεύουμε σαν ιδέα από το προηγούμενο ήδη album, θέλαμε ένα τέτοιο τραγούδι, βαρύ μεν με αργόσυρτο βασικό κορμό, εναλλαγές
σε διάθεση (όπως είναι και συνολικά η δουλειά). Είναι νομίζω το κομμάτι που μας
αντιπροσωπεύει καλύτερα από κάθε άλλο, το πιο ολοκληρωμένο αν προτιμάτε και
δείχνει και την εξέλιξη σε σχέση και με την πρώτη δουλειά. Έχουμε αλλάξει
δίδυμο στις φωνές το στυλ έχει γίνει πιο πολύπλοκο πιο βαρύ αλλά διατηρεί τον
συνδυασμό ανδρικών/ γυναικείων φωνητικών, heavy metal ανακατεμένο με βιολί,
ακουστικές κιθάρες και ατμοσφαιρικά/ συμφωνικά σημεία.
Στιχουργικά είναι εμπνευσμένο από ένα ηφαίστειο, έναν κρατήρα σε ερημικό
μέρος στο Τουρκμενιστάν όπου οι ντόπιοι το αποκαλούν Darvaza (Πύλη) ή αλλιώς Door To Hell επειδή η λάβα του καίει
επί 40 συνεχόμενα χρόνια. Δώσαμε την ιδέα στην Άννα (Σπανογιώργου) η οποία έχει
γράψει στίχους για αρκετά μας τραγούδια και έτσι προέκυψε.
3. Mάθαμε ότι ο τίτλος του album θα λέγετε «Prisoner of emotions», πότε θα κυκλοφορήσει;
Ημερομηνία δεν έχουμε ορίσει ακόμη, δεν μας πιέζει συμβόλαιο ή κάτι τέτοιο,
σίγουρα μέχρι το τέλος του έτους, είναι έτοιμη η δουλειά εδώ και αρκετό καιρό,
ολοκληρώσαμε και το lyric video για το Hell’s Door, οπότε περιμέναμε τη κατάλληλη στιγμή ώστε να αρχίσει η προώθηση.
4. Από πού είστε επηρεασμένοι μουσικά και
στιχουργικά;
Μουσικά κυρίως από το heavy metal των 80s και 90s θα έλεγα, από κει και πέρα προσπαθούμε να το εμπλουτίσουμε με συμφωνικά
θέματα, ακουστικά/ folk περάσματα, βιολί, πιάνο σίγουρα υπάρχουν
πολλές επιρροές από πιο dark/ goth ακούσματα και φυσικά symphonic metal.
Αυτό που μας ενδιαφέρει κυρίως είναι να μην είμαστε μονόπλευροι, οτιδήποτε ακούγεται όμορφο και μας ταιριάζει το κρατάμε ανεξάρτητα από που μπορεί να προέρχεται η επιρροή, δεν χρειάζεται να αντιγράψουμε, προσπαθούμε να έχουμε δική μας προσωπικότητα όσο αυτό γίνεται βέβαια ανάμεσα σε τόσα πολλά συγκροτήματα, είναι δύσκολο να μην επαναλαμβάνεσαι και να προσπαθείς να έχεις έναν ας πούμε ιδιαίτερο χαρακτήρα. Στιχουργικά θα έλεγα από βιβλία και ταινίες, προσωπικά βιώματα, μυθολογία, τον έρωτα…
Προσπαθούμε σαφώς όπως και η μουσική έτσι και οι στίχοι να έχουν ένα ενδιαφέρον, να μην είναι ρηχοί ή απλοϊκοί. Εντύπωση μου είχε κάνει μια κριτική για το πρώτο μας album, από Αμερική αν θυμάμαι καλά, όπου εξεπλάγησαν με τους στίχους, τους βρήκαν αρκετά ψαγμένους και ενδιαφέροντες ειδικά για κάποιους σαν εμάς που δεν γράφουν στη μητρική τους γλώσσα, σε αντίθεση με αυτούς μερικών ντόπιων σχημάτων όπου τους χαρακτήριζαν έως και ντροπιαστικούς!
Αυτό που μας ενδιαφέρει κυρίως είναι να μην είμαστε μονόπλευροι, οτιδήποτε ακούγεται όμορφο και μας ταιριάζει το κρατάμε ανεξάρτητα από που μπορεί να προέρχεται η επιρροή, δεν χρειάζεται να αντιγράψουμε, προσπαθούμε να έχουμε δική μας προσωπικότητα όσο αυτό γίνεται βέβαια ανάμεσα σε τόσα πολλά συγκροτήματα, είναι δύσκολο να μην επαναλαμβάνεσαι και να προσπαθείς να έχεις έναν ας πούμε ιδιαίτερο χαρακτήρα. Στιχουργικά θα έλεγα από βιβλία και ταινίες, προσωπικά βιώματα, μυθολογία, τον έρωτα…
Προσπαθούμε σαφώς όπως και η μουσική έτσι και οι στίχοι να έχουν ένα ενδιαφέρον, να μην είναι ρηχοί ή απλοϊκοί. Εντύπωση μου είχε κάνει μια κριτική για το πρώτο μας album, από Αμερική αν θυμάμαι καλά, όπου εξεπλάγησαν με τους στίχους, τους βρήκαν αρκετά ψαγμένους και ενδιαφέροντες ειδικά για κάποιους σαν εμάς που δεν γράφουν στη μητρική τους γλώσσα, σε αντίθεση με αυτούς μερικών ντόπιων σχημάτων όπου τους χαρακτήριζαν έως και ντροπιαστικούς!
5. Τι γνώμη έχετε για τη μουσική βιομηχανία σε
όλες τις εκφάνσεις (ραδιόφωνο, δισκογραφικές…);
Όπως σε πολλές άλλες βιομηχανίες έτσι και αυτή της μουσικής έχει αλλάξει
πολύ λόγω του internet και των social media… Ζήσαμε την εποχή του
βινυλίου, του CD και όλη αυτή τη μετάλλαξη. Δεν είμαστε
κολλημένοι στο παρελθόν και πλέον είναι από τη μία καλό που οι μπάντες έχουν
ελευθερία να προωθήσουν τη μουσική τους όπως θέλουν χωρίς εταιρία και συμβόλαια
απαραίτητα, να κάνουν μεγάλο μέρος της παραγωγής στο home studios, το internet δίνει πολλές δυνατότητες δικτύωσης (social media, internet radio), από την άλλη όμως έχει
δημιουργηθεί ή εντύπωση πως η μουσική πρέπει να είναι δωρεάν, δεν αγοράζονται CD ή δίσκοι ή digital έστω. Τα συγκροτήματα πληρώνουν για όλα, δεν
έχουν έσοδα (ελάχιστα και από live) μοιραία λοιπόν τα
παρατάνε. Είναι νομίζω σχεδόν τελειωμένη η δουλειά για την συντριπτική
πλειοψηφία των συγκροτημάτων που θέλουν να κάνουν επαγγελματική καριέρα ή έστω
κάτι περισσότερο από χομπίστικη ενασχόληση.
6. Κάποιο σκηνικό που έχετε ζήσει και σας έχει
μείνει χαραγμένο στη μνήμη;
Ωραία ερώτηση, σίγουρα όταν ταξιδέψαμε όλοι μαζί σε βαν Θεσσαλονίκη για live, οι τόσες τούρτες γενεθλίων ανάμεσα σε πρόβες και ηχογραφήσεις(!)
7.Τι γνώμη έχεις για τις παραγωγές που βγαίνουν στην
Ελλάδα πλέον;
Πάρα πολύ καλές, κάποιες εξαιρετικές θα έλεγα, υπάρχει εδώ και χρόνια η γνώση
πλέον για να γίνει μια επαγγελματική δουλειά από κάθε άποψη. Υπάρχουν και τόσα
σχήματα που περιοδεύουν στο εξωτερικό, άρα έχουν τις ανάλογες παραστάσεις. Το
πρόβλημα βέβαια είναι πως οι περισσότερες μπάντες στερούνται ευκαιριών στο
εσωτερικό λόγω γενικότερης προχειρότητας αλλά και ας το πούμε έλλειψη
“επαγγελματικής” νοοτροπίας.
8. Έχετε στο μυαλό σας συνεργασίες με κάποιον
καλλιτέχνη που θέλετε πολύ;
Χμ, μάλλον όχι, εκτιμούμε πάρα πολλούς καλλιτέχνες και συγκροτήματα αλλά
δεν έχουμε συζητήσει σοβαρά κάποια συνεργασία συγκεκριμένα, έχουμε session/ guest μουσικούς και καλλιτέχνες μεν αλλά μέχρι
εκεί.
9. Κάτι τελευταίο από εσάς και κλείνουμε. Σας
ευχαριστούμε θερμά!
Ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη και εμείς! Ελπίζουμε να αρέσει η
δουλειά μας και να τα ξαναπούμε!
OFFICIAL LINKS
ΒΙΟ
Οι Julian's Lullaby δημιουργήθηκαν το 2006 με στόχο μια μίξη του metal rock μπολιασμένο με νεοκλασσικά, συμφωνικά και ακουστικά/ folk/ παραδοσιακά rock στοιχεία.
Παρά τις πολλές αλλαγές μελών το όραμα παραμένει το ίδιο και διατηρούν πλέον ένα σταθερό κορμό τα τελευταία 4-5 χρόνια.
Το 2008 συμμετείχαν στο Ermoupolis Rock festival (Σύρος) και στο Greektures of the Night Kiss tribute live (Rockhard mag. GR), το 2011 υπέγραψαν στη Γερμανική STF records για τη κυκλοφορία του παρθενικού τους full-length album.
Έχουν ολοκληρώσει πλέον το 2ο album με τίτλο "Prisoner Of Emotions" και πολύ σύντομα δημοσιεύουν το πρώτο τραγούδι από τη νέα δουλειά το "Hell's Door" για το οποίο έχουν ετοιμάσει και lyric video!
Επίσημες κυκλοφορίες και συμμετοχές σε συλλογές
------------------------------ -----------------
Prisoner of emotions *New Album* (2017 (TBA)
Dreaming of your fears CD (2011, STF records)
I can hear you thinking Demo CD (2008, self-released)
MNR V4 Midwest Nailgun Records comp. CD (2009, MNR)
MNR V3 Midwest Nailgun Records comp. CD (2008, MNR)
Greektures of the Night comp. CD (2008, Kiss Army and RockHard mag. Greece)
Σύνθεση
Anna Lullaby: Φωνητικά
George Saddler: Φωνητικά/ Μπάσο/ στίχοι
Charis Kambitsis: Τύμπανα
Elias Negrin: Κιθάρες/ σύνθεση
Session Μουσικοί/ συμμετοχές (Prisoner of Emotions)
Antre Paras: Lead/ Σόλο κιθάρες
Argyris Paraskevas: Βιολί
Anna Spanogiorgou: στίχοι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου