Ακούστε μας Live





Σάββατο 27 Αυγούστου 2022

Λαμβάνω την αγάπη του κόσμου την ώρα που θα ακούσω κάποιον να σιγοτραγουδάει έναν στίχο μου - Η συγγραφέας και στιχουργός Ευανθία Μάγνη μιλάει στο Nlp Radio



Αυτό που σε συγκινεί περισσότερο όταν το ακούς;

Η λέξη μαμά, όσες φορές και αν την ακούω την ημέρα είναι πάντα το ίδιο μοναδική.  Η φωνή των παιδιών μου.

 

Ευανθία είχες ονειρευτεί ποτέ ότι θα άκουγες τους στίχους σου σε τραγούδι στο ραδιόφωνο και σε συναυλίες;

Όχι γιατί τα όνειρα που κάνω δεν αφορούν ποτέ την γραφή μου, θέλω φυσικά ένα βιβλίο μου η ένας στίχος μου να πάει καλά, όμως τα όνειρα μου περιστρέφονται γύρω από άλλα πράγματα, άλλο τα όνειρα άλλο η φιλοδοξία που όλοι έχουμε σε ένα βαθμό σωστά; Φιλόδοξη είμαι σίγουρα.

 

Οι ερμηνευτές έχουν άμεση επαφή με τον κόσμο στις ζωντανές τους εμφανίσεις. Ένα στιχουργός πως λαμβάνει την αγάπη και την αποδοχή του κόσμου που ακούει τα τραγούδια του;

Οι δημιουργοί σίγουρα είναι οι αόρατοι πίσω από ένα τραγούδι,  ο κόσμος αγαπάει ένα τραγούδι το ακούει το τραγουδάει και λέει το τραγούδι τάδε του τάδε, σχεδόν ποτέ δεν έχω ακούσει να αναφέρουν δημιουργούς  εκτός από κάποιες εκπομπές και όχι επειδή ξαφνικά ένοιωσαν ότι πρέπει να γίνει αλλά τους αναγκάζει ο νόμος να γράφουν κάτω από  ένα τραγούδι τα credits.  Εγώ για να σου απαντήσω λαμβάνω την αγάπη του κόσμου την ώρα που θα ακούσω  κάποιον να σιγοτραγουδάει έναν στίχο μου, δεν με ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου πίστεψε με να ξέρουν ότι το έγραψα εγώ, με χαροποιεί να αρέσει και να τους έδωσε κάτι  να τους έκανε να δούνε μια εικόνα, να ένοιωσαν ότι ήταν γραμμένο για κάτι που έχουν ζήσει, αυτό μου αρκεί δεν χρειάζομαι κάτι άλλο.

 

“Απών” το νέο σου τραγούδι για τον Βαγγέλη Μακρή. Τι σε ενέπνευσε;

Η απουσία, μεγάλη αίσθηση κενού μέσα μας σωστά; Έχω ξαναπεί ότι έχω υπάρξει τυχερή στην ζωή μου, δεν ένοιωσα μεγάλες απουσίες  ήταν και είναι ισχυρές οι παρουσίες γύρω μου αυτές που επιθυμώ εγώ,  η απουσία λοιπόν είναι κάτι που σημαδεύει κόσμο, ο στίχος υπήρχε, τον πήρε η Όλγα Μακρή και έβαλε την μουσική της, η Όλγα είναι πολλή ταλαντούχα γράφει μουσική τραγουδάει, σύντομα θα κυκλοφορήσει και δικό της τραγούδι, έχει μια φρεσκάδα στον ήχο και συνάμα ένα νοσταλγικό ήχο που μου δίνει ωραίες εικόνες, όταν λοιπόν μου έστειλε το πρώτο demo,  μου άρεσε πάρα πολύ το δέσιμο στίχου  μουσικής, μετά ανέλαβε ο Γιώργος Γιαννικόπουλος να ενορχηστρώσει έχω τυφλή εμπιστοσύνη στον Γιώργο, του στέλνω κάτι και πραγματικά το χρωματίζει και το χτίζει ακριβώς όπως το σκεφτόμουν χωρίς καν να το συζητήσουμε για αυτό άλλωστε και συνεργαζόμαστε σχεδόν αποκλειστικά , επίσης δε να πω ότι είναι εκπληκτικός μουσικός και συνθέτης. Μετά ήρθε η σειρά του Βαγγέλη, πραγματικά όταν άκουσα την φωνή του πάνω στο τραγούδι αυτό σκέφτηκα ότι ήταν καρμικό, δεν έπρεπε να το είχε τραγουδήσει κανένας άλλος , το τραγούδι ήταν δικό του. 

 


Ποιες είναι οι πιο ευχάριστες στιγμές κατά την διάρκεια της μέχρι καλλιτεχνικής σου πορείας;

Κάθε φορά που κυκλοφορεί κάτι που έχω γράψει χαίρομαι το ίδιο δεν έχω ξεχωρίσει κάποια στιγμή ως ιδιαίτερη η μοναδική.

 

Υπάρχουν συνεργασίες δυσάρεστες;

Φυσικά και ναι αλλά τις προσπερνώ και συνεχίζω κάποτε ίσως με επηρέαζε λίγο παραπάνω και στεναχωριόμουν η εκνευριζόμουν, τώρα με αφήνει παγερά αδιάφορη μια κακή συνεργασία και δεν κάνω το παραμικρό για να πάει καλύτερα,  όταν κάτι δεν πάει καλά πρέπει να κόβεται να σταματάει . Ευτυχώς όμως να πω είναι περιορισμένες οι κακές συνεργασίες που είχα σε έναν μικρό ασήμαντο αριθμό είμαι προσεκτική πλέον στην επιλογή συνεργατών, είμαι τυχερή και έχω την δυνατότητα επιλογής και κάτι που λέω συχνά είναι ότι δεν γράφω κατά παραγγελία ούτε έχω τιμή, το κάνω μόνο όποτε και αν θέλω σημαντικό αυτό σωστά;

 

 

Τι αλλαγή έφερε στη ζωή σου η καταξίωση στη Τουρκία;

Καμία εκτός από πολλά ταξίδια και καλούς νέους φίλους και συνεργάτες. Κάποια στιγμή έπαιζε μια τούρκικη σειρά στην τηλεόραση ήμουν στην κουζίνα και θυμάμαι άκουσα την μουσική το τραγούδι και είπα κάτι μου θυμίζει... κάτι μου θυμίζει ... το είχα γράψει εγώ, αν θέλεις πίστεψε το ξεχνάω εύκολα πράγματα που έχω κάνει δεν δένομαι μαζί τους δεν τα ποστάρω στα social media, οι περισσότεροι δεν ξέρουν ούτε το 10% από ότι έχω κάνει .

 

 

Δημιουργικά βρίσκεσαι μεταξύ μουσικής και βιβλίου. Με τι από τα δύο σου αρέσει να ασχολείσαι περισσότερο ;

Ανάλογα την χρονική στιγμή, υπάρχουν πράγματα που θέλω να πω σε λίγα λόγια και προκύπτει ένα τραγούδι, αυτή είναι η πιο εξωστρεφής Ευανθία, χρειάζονται πολλοί για να δημιουργηθεί ένα τραγούδι και υπάρχουν και οι μοναχικές στιγμές και η ιστορία που θέλω να αφηγηθώ μόνη μου , τότε προκύπτει το βιβλίο . Αγαπώ πολύ την συγγραφή αυτό είναι αλήθεια νομίζω λίγο παραπάνω από την στιχουργία.  Γιατί εκεί μπορώ να ξεδιπλώσω μια ιστορία καλύτερα να πω πολλά πράγματα να αναλύσω τα πως και τα γιατί  .

 

 

Αν και αυτή την περίοδο ετοιμαζόμαστε να ακούσουμε τα νέα σου τραγούδια θα ρωτήσω και για τα επόμενα βήματα. Τραγούδια, βιβλίο ή κάτι άλλο που θα μας εκπλήξει;

Σύντομα νέα τραγούδια  που έχω υπογράψει τον στίχο και ναι δύο βιβλία . Το ένα σίγουρα θα είναι έκπληξη και μη αναμενόμενο από τους αναγνώστες μου κάτι διαφορετικό από ότι τους έχω συνηθίσει μέχρι τώρα.

 


 

 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου