Ακούστε μας Live





Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

O Θανάσης Ζλατάνος μιλά στο Νlp Radio | Παλμός Νέας Ζωής!





1.Θανάση σε ποια ηλικία ξεκίνησες με την μουσική και με ποια αφορμή;
Ακούγοντας jimi Hendrix και cream πιτσιρίκι!

2. Συγχαρητήρια για την νέα σου δουλειά «2 ΑΣΙΜΟΣ» τι θα ακούσουμε;
Σε ευχαριστώ πολύ. Θα ακούσετε 15 τραγούδια- 5 άγνωστα του Νικόλα Άσιμου σε ροκ διασκευές καθώς και 10 δικά μου όλα με αναφορές σε πράγματα που μας πονάνε –από τον άδικο θάνατο του Βαγγέλη Γιακουμάκη μέχρι τη κραυγή ανθρώπων που δεν θέλουν να ξέρουν πόσο έχουν να ζήσουν ακόμα- αλλά και θρύλους για το πειρατικό / αναφορές στις τελευταίες μέρες του πλανήτη όλα με ροκ διάθεση.




3. Παρατήρησα ότι εσύ γράφεις την μουσική και τους στίχους στα   τραγούδια σου. Τι αποτελεί πηγή έμπνευσης για σένα;
Την μουσική γραφώ και κάποιες λίγες φορές τους στίχους- σε αυτό με βοηθάει ο πάκετ/ αλλά συχνά συζητάμε το περιεχόμενο που θα ήθελα να έχει ένα κομμάτι και μετά προχωράμε στην υλοποίηση του στιχουργικά. Έμπνευση για μένα είναι η συνεχής παρατήρηση μου σε ότι συμβαίνει γύρω μου. Θέλω να εκφράζω τη άποψη μου που συχνά έρχεται σε αντίθεση με τους πολλούς χωρίς αυτό να με πτοεί στο παραμικρό. Θέλω η μουσική μου να γίνεται αντικείμενο συζήτησης.

4.Ποια στοιχεία χρωματίζουν την καλλιτεχνική σου φιλοσοφία;
Οι ηλεκτρικές μου κιθάρες (το λες και πολυγαμία) τα συνηθισμένα μου, η αγάπη για το ροκ ,τη ζωή ,η άποψη που έχω για τα πράγματα είτε αυτή εκφράζεται σε νότες σε στίχους η σε ποίηση .

5.Όταν κάποιος ακούσει τον δίσκο σου, τι είναι αυτό που θες να κρατήσει;
Πως αυτός που γράφει τη μουσική δεν θεωρεί τίποτα δικό του αλλά είναι απλά ο εκφραστής προβληματισμών που ενδεχομένως έχει και ο ίδιος-α στα πράγματα./

6.Θυμάσαι κάποιο σχόλιο που σου έχουν γράψει και σου έκανε εντύπωση;
Χαχαχα πολλά! Αλλά θα σταθώ σε ένα που έχει να κάνει με το άλμπουμ. Όταν ο mimis gas μου έστειλε τα άγνωστα κομμάτια του Άσιμου να τα ακούσω μου είπε πως με παρακολουθεί χρόνια στη μουσική μου πορεία και θεωρεί πως είμαι ο πλέον κατάλληλος να τα διασκευάσω!!!

7.Ποια είναι η σχέση σου με το ραδιόφωνο;
Είμαι ραδιοφωνικός παράγωγος το ραδιόφωνο του πολιτισμού της ΕΡΤ Μακεδονίας 9.58 με την εκπομπή με ροκ διάθεση .Έχω λατρεία με το ραδιόφωνο από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήμουνα μονίμως με ραδιοφωνάκι στα χεριά (όταν δεν έπαιζα κιθάρες)

8.Ποια είναι τα άμεσα σχέδια σου;
Συναυλίες με το 2ασιμο για να παρουσιάσω τη δουλειά σε όσο το δυνατόν περισσότερες πόλεις.


Nlp radio:Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη και για τον χρόνο σου.
Θ.Ζ:Εγώ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Να είστε καλά!


Official links




 Δείτε το βίντεο του τραγουδιού ''Αόρατες Ιστορίες''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου