Ακούστε μας Live





Τετάρτη 4 Αυγούστου 2021

Ο FOIVOS μιλάει στο Nlp Radio: Η μουσική που μου αρέσει να παίζω, είναι αυτή που ακούτε στο Distorted



Ο Φοίβος Ζαχαρόπουλος έχει ρίξει ιδρώτα στη μουσική σκηνή της χώρας μας με πλειάδα συνεργασιών στουντιακά αλλά και ζωντανά. Τώρα έπειτα από τις διάφορες διακλαδώσεις στο παίξιμό του, δίνει έμφαση στο σκληρό ήχο με το προσωπικό του EP “Distorted”. Ο ίδιος μάλιστα δίνει λύσεις στις απορίες μας, παρακάτω.

 

Αρχικά πόσα χρόνια είχες στο μυαλό σου το εν λόγω προσωπικό εγχείρημα;

Ευχαριστώ πολύ για την εισαγωγή κ για την φιλοξενία. Ουσιαστικά, από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι με την μουσική, είχα πάντα την τάση να πειραματίζομαι κ να γράφω πράγματα, παρά να βγάζω κομμάτια που μου άρεσαν. Για το συγκεκριμένο E.P ξεκίνησε περίπου 3 χρόνια πριν, γιατί αισθάνθηκα ότι είχα βαλτώσει μόνο με την δουλειά κ έπρεπε να κάνω κάτι, για να ξεφύγω απ’ αυτό κ να εξελιχθώ, γράφοντας δικά μου κομμάτια. Σιγά σιγά, συμπληρώθηκαν τα τραγούδια κ επιτέλους κυκλοφόρησαν τον Δεκέμβριο.

 

Νιώθεις δικαιωμένος που επιτέλους το κατάφερες;

Δικαιωμένος δε θα το έλεγα. Έχει μια αρνητική αίσθηση για μένα, αυτή η λέξη. Ανακουφισμένος, περήφανος κ με πολύ όρεξη για μελλοντικά πράγματα. Ήταν ένας προσωπικός στόχος, που μέσα από πολύ δουλειά κ πολύ άξιους συνεργάτες, έφτασε στον τελικό προορισμό του.

 

Τι θα ήθελες να εκφράσεις μέσω του “Distorted”;

Γενικώς, είμαι υπερασπιστής του γράφω τραγούδια στα οποία η κιθάρα συμπληρώνει, ένα πολύ όμορφο περιβάλλον κ όχι του, γράφω τραγούδια ,για να φανεί η κιθάρα κ το τι ξέρω να παίζω. Αυτά που θέλω να εκφράσω, διαφέρουν φυσικά σε κάθε κομμάτι, κ έχουν να κάνουν με συναισθήματα η καταστάσεις που υπήρχαν την στιγμή που γράφτηκαν. Αυτό που έχει πολύ ενδιαφέρον, είναι το τι συναισθήματα δημιουργούνται σε όσους το ακούνε κ ποσό διαφορετικά, ο καθένας τα αντιλαμβάνεται.

 

Υπήρξε άγχος ως προς την απήχηση που θα λάβει;

Όχι, κανένα άγχος. Ίσα ίσα, είχα κ έχω ανυπομονησία, με το τι σχόλια θα λάβω, είτε θετικά η αρνητικά, κ ακόμα κ ένας παραπάνω άνθρωπος να τ ακούσει που δε με ξέρει, για μένα είναι επιτυχία. Φυσικά κ όλοι όσοι γράφουν μουσική, θέλουν να έχει μεγάλη απήχηση η δημιουργία τους, απλά για μένα, ο πρωταρχικός στόχος, είναι να είμαι εγώ ικανοποιημένος κ ευτυχισμένος με αυτό που έκανα. Όλα τ άλλα έρχονται, είτε αργά, είτε γρήγορα.

 

 

Είσαι ένας μουσικός με πολλές συνεργασίες. όλες αυτές σου έδωσαν εμπειρία που διοχετεύεται τώρα στο ΕΡ;

Ναι εννοείται. Δουλεύοντας επαγγελματικά, για πάνω από 20 χρόνια, έχω μάθει κ μαθαίνω ακόμα παρά πολλά. Ξέχωρα απ’ το τεχνικό κομμάτι, τα στούντιο, ηχογραφήσεις κ όλα αυτά, το σημαντικό είναι το ψυχολογικό κ επικοινωνιακό κομμάτι. Το πως να συνεργάζομαι καλύτερα κ πιο αποτελεσματικά με τους συνεργάτες μου, να είμαι υπομονετικός, να ξέρω πολύ καλά αυτό που θέλω κ τόσα ακόμα, που τα διδάχθηκα μέσα από την εμπειρία μου στον χώρο της μουσικής. Τεράστια βοήθεια, που διοχετεύθηκε στο E.P.

 

Παρόλα αυτά βλέπουμε hard rock και metal στοιχεία στη μουσική σου. Ήταν τα απωθημένα όλα αυτά;

Απωθημένα σε καμμιά περίπτωση. Ο «σκληρός» ήχος πάντα ήταν αυτό που μου άρεσε κ αυτό που με τράβηξε στο να ασχοληθώ με την κιθάρα. Το επαγγελματικό κομμάτι, είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι, στο οποίο καλούμαι να παίξω, οτιδήποτε μου ζητηθεί. Η μουσική που μου αρέσει να παίζω, είναι αυτή που ακούτε στο Distorted η τουλάχιστον ένα μέρος αυτής. Υπάρχουν κ άλλα, που θα βγουν στην επιφάνεια μελλοντικά.

 

Ιδανικά ποιος θα ήθελες να ντύσει με στίχους τη μουσική σου;

Θεωρώ ότι κανένας δε μπορεί να καταλάβει καλύτερα, αυτό που έχεις στο μυαλό σου, από εσένα τον ίδιο. Έχω ήδη γράψει κάποια κομμάτια κ είμαι ικανοποιημένος με τους στίχους. Από κει κ πέρα ο Warrel Dane, θα ήταν σίγουρα ένας άνθρωπος που θα ήθελα ιδανικά να μου γράψει κ επίσης ο Maynard Keenan από Tool, άλλη μια ιδανική επιλογή.

 

Ιδιαίτερη στιγμή είναι η διασκευή του “Eleanor Rigby” των Beatles. Πως αποφάσισες να το συμπεριλάβεις στο EP;

Είναι ένα κομμάτι, που «κυκλοφορούσε» συχνά στο μυαλό μου, σε διάφορες φάσεις κ άσχετες στιγμές. Οπότε, αποφάσισα ότι έπρεπε κάτι να κάνω γι αυτό. Σκέψου το σαν σημάδι που μου έλεγε, ότι αυτό το κομμάτι πρέπει να το διασκευάσεις. Δε γινόταν να διαφωνήσω, φυσικά, κ έτσι κ έκανα. Είναι ένα υπέροχο τραγούδι κ το έκανα, σαν τον δικό μου φόρο τιμής, σε μια από τις μεγαλύτερες μπάντες, που έχουν υπάρξει.

 

Σχέδια για full-length album έχει;

Βεβαίως κ υπάρχουν. Ήδη έχουν γραφτεί κάποια κομμάτια κ συνεχίζω να γράφω. Ίσως σύντομα  εμφανιστεί κ κάποιο single, ως προπομπός του άλμπουμ..

 

Ποια άλλα είναι τα πλάνα σου για τη συνέχεια;

Τα πλάνα μου σίγουρα περιλαμβάνουν live εμφανίσεις, αν το επιτρέψει η κατάσταση που ζούμε φυσικά. Ίσως κάποια live streaming επίσης, κ από κει κ πέρα, να είμαστε υγιείς κ ευτυχισμένοι κ υπάρχουν σχέδια για πολύ όμορφα πράγματα.

 

 

Spotify - https://spoti.fi/2JIV4QP

Youtube page - https://bit.ly/39xAVYD

SoundCloud - https://bit.ly/37jXcXg

Instagram - https://bit.ly/2KTkLi4

Facebook Page - https://bit.ly/2VhHOoH

Bandcamp - https://bit.ly/2JmAqpj

Amazon - https://amzn.to/37A71k7

Apple Music - https://apple.co/33L0hPh

 

Foivos - Distorted - [2020 Full EP]

https://www.youtube.com/watch?v=obbme_7aUCI&t=1460s

Foivos - Schumann Resonance - "Home Edition Playthrough" Ep.2

https://www.youtube.com/watch?v=XtlM66lBZNY

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου