Ακούστε μας Live





Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Ο Αμερικανός κιθαρίστας GREG C BROWN μιλάει στο Nlp Radio


 

Με ποια λόγια θα πρότεινες τη μουσική σου σε κάποιον που δεν γνωρίζει τίποτα για εσένα;

 Αγοράστε το (γελάει). Είναι σύγχρονο instrumental rock/metal με ένα νεύμα στις επιρροές μου όπως οι Van Halen, Satriani, Vai, Malmsteen και πολλοί άλλοι σε αυτό το στυλ.

 

Μίλησέ μας για το άλμπουμ σου και την ανάγκη που το γέννησε;

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας,   πλησίαζα τα 40 χρόνια που παίζω κιθάρα, αυτό είναι το 40ό μου έτος, το 2022. Είμαι πραγματικά τόσο μεγάλος (γελάει). Είναι μια συλλογή τραγουδιών που ηχογραφήθηκαν από τη δεκαετία του '80 μέχρι σήμερα, συν 2 νέα κομμάτια. Με την πανδημία, ήταν απλώς μια ψηφιακή κυκλοφορία, αλλά μείνετε συντονισμένοι για τις επερχόμενες πληροφορίες σχετικά με τη φυσική κυκλοφορία και τις συναυλίες.

Τι απαντάς σε αυτούς που θα πουν: Άλλος ένας μουσικός. Τι νέο φέρνει;

 Οι περισσότεροι μουσικόφιλοι είναι ανοιχτοί, δεν το έχω ακούσει κατάματα. Κάθε καλλιτέχνης, μουσικός, ζωγράφος, γλύπτης, εικαστικός κ.λπ. βάζει τη δική του σφραγίδα σε αυτό που κάνει. Μια συλλογή από τον εαυτό τους, τις επιρροές τους, τον πόνο, τη χαρά τους και την έμφυτη επιθυμία να συνεχίσουν να χτίζουν πάνω στην τέχνη τους και να βελτιώνονται. Το ίδιο ισχύει και για μένα. Λατρεύω τη μουσική, πολλά είδη, ειδικά το ροκ/μέταλ και την κλασική, αλλά έχω ασχοληθεί πολύ με την τζαζ. Όλα βγαίνουν σε αυτό που κάνω.

 

Άλλες τέχνες – κινηματογράφος, εικαστικές τέχνες, κόμικς κ.λπ. – έχουν επηρεάσει τη δουλειά σου; Αν ναι, με ποιους τρόπους.

Σπουδαία ερώτηση. Ζούμε σε έναν τέτοιο οπτικό κόσμο. Λατρεύω τις ταινίες και την όλη εμπειρία, αλλά μελετώ τα κινηματογραφικά soundtrack 100%. Τα αγαπώ. Τα κόμικς όχι τόσο, τίποτα εναντίον τους, απλά δεν έχω αφιερώσει χρόνο για να τα παρακολουθήσω. Ακούω υπέροχα πράγματα για τα σύγχρονα κόμικς, θα πρέπει να αφιερώσω λίγο χρόνο για να τα ελέγξω. Πραγματικά ασχολήθηκα με τις εικαστικές τέχνες και τις εκτίμησα όταν πήγα στην Ιταλία πριν από 20 χρόνια, αργότερα στο Prado στη Μαδρίτη και φυσικά το Λούβρο στο Παρίσι. Δεν θα έλεγα ότι έχουν επηρεάσει τη μουσική μου μέχρι σήμερα.

 

Ο δρόμος για τους νέους μουσικούς συνήθως δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Ποια είναι η ιστορία σου;

Είναι ένα ταξίδι και πρέπει να το αγαπήσεις. Άρχισα να παίζω στα 12 μου, έπαιξα ζωντανά στα 14 και μετά κόλλησα. Ασχολήθηκα με το metal στη δεκαετία του '80 και στις αρχές της δεκαετίας του '90, αλλά μετά άλλαξα πορεία και σπούδασα έντονα   κλασική κιθάρα καθώς και σύνθεση. Αυτό με οδήγησε στη μελέτη της ενορχήστρωσης. Έχω γράψει μερικά πράγματα για κλασική κιθάρα και ορχήστρα καθώς και για άλλη μουσική δωματίου. Σκοπεύω να γράψω ένα κονσέρτο ηλεκτρικής κιθάρας για ορχήστρα. Απλά χρειάζεσαι χρόνο για να το κάνεις. Τόσα πολλά πράγματα που θέλω ακόμα να κάνω. Το ταξίδι συνεχίζεται ακόμα. Υπήρξαν σκαμπανεβάσματα, εκπληκτικές αναμνήσεις, υπέροχοι άνθρωποι και ταξίδια. Δεν θα άλλαζα τίποτα. Πρέπει να περάσεις από κάποιο αγκάθι για να φτάσεις στα ροδοπέταλα.

 

Πόσο έχει βοηθήσει η μουσική τους ανθρώπους;

 Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτή. Είναι θεραπεία, είναι η καφεΐνη μου το πρωί, η φίλη μου όταν είμαι λυπημένος, η ενέργειά μου στο γυμναστήριο, αυτό που μου δίνει ένταση στα πάρτι και η λίστα συνεχίζεται. Ως συνθέτης/τραγουδοποιός, το καλύτερο κομπλιμέντο είναι όταν σου λένε ότι ένα τραγούδι τους έκανε να ξεπεράσουν κάτι ή τι σημαίνει για αυτούς. Δεν ξέρω κανέναν που να μην αγαπά ή να μην συνδέεται με τη μουσική σε κάποιο επίπεδο. Είναι πραγματικά η παγκόσμια γλώσσα.

 

Ποιο ήταν το σημείο καμπής για εσένα, όπου έπρεπε να ζητήσεις βοήθεια για να πετύχεις;

Τόσα πολλά. Σύντροφοι στη μπάντα, σίγουρα. Ραδιοφωνικοί σταθμοί, περιοδικά, συνεργείο ήχου, συνεργείο φωτισμού, άνθρωποι παραγωγής βίντεο, μάνατζερ, πράκτορες, οπαδοί, κατασκευαστές κιθάρας και ενισχυτών. Είναι ένα τόσο τεράστιο συμβιωτικό πράγμα. Όλα συνδεδεμένα. Αλλά όλα ξεκινούν από το να σηκώσω την κιθάρα μου και να παίξω που είναι καταπληκτικό!

 

Τι μήνυμα θα έδινες στους αναγνώστες που σε διαβάζουν τώρα;

Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι με ακολούθησαν και υποστήριξαν αυτό που κάνω όλα αυτά τα χρόνια, είτε πρόκειται για προσωπικές ακουστικές ή ηλεκτρικές δουλειές, είτε για τους Age of Fire και τους Village Idiots. Ευχαριστώ! Και σε όλους τους νέους ανθρώπους που ακούνε, βάλτε τις ζώνες ασφαλείας σας, είμαστε σε μια βόλτα, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, δεν είμαι σίγουρος πού κατευθύνεται αυτό το τρένο, αλλά θα είναι ένα διασκεδαστικό ταξίδι. Καλέστε με στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ελπίζω να σας δω στο δρόμο.

 


https://www.youtube.com/channel/UC3veNlLwU7oktfWCbxTd05w

https://gregcbrown.bandcamp.com/

https://www.facebook.com/GCBguitar

Greg CBrown- Building 7

https://www.youtube.com/watch?v=hHrxA7_LdZ4

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου