Ακούστε μας Live





Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Ο Αντώνης Οικονόμου: "Κάνω αυτό που αγαπώ και το ζω!"

Ο Αντώνης Οικονόμου έχοντας στις «αποσκευές» πολλές μουσικές επιτυχίες επιλέγει να διατηρεί πάντα χαμηλούς τόνους και να μιλά μόνο μέσα από τα τραγούδια του!


1.Είσαι νέος και ανερχόμενος καλλιτέχνης με σταθερά ανοδική πορεία. Πιστεύεις ότι ο κόσμος σε αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή; Ποιοι είναι οι παράγοντες επιτυχίας σου;

 Κάνω αυτό που αγαπώ και το ζω. Όταν εκφράζεις τον εαυτό σου και είσαι αυθεντικός δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά πράγματα για να τα διακρίνει ο κόσμος. Απλά τα βλέπει και τα νοιώθει. Ε! αυτό συμβαίνει …

 2.Πως αγκαλιάζει ο κόσμος την νέα δισκογραφική σου δουλειά με τίτλο ‘’Λευκό χαρτί’’;

 Η πορεία δείχνει μια προοδευτική άνοδο στην νέα μου δισκογραφική δουλειά «λευκό χαρτί» κι΄αυτό με κάνει να νοιώθω όμορφα. Επειδή η όλη αυτή προσπάθεια είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου, δεν σου κρύβω ότι νοιώθω ιδιαίτερα συγκινημένος που ο κόσμος την έχει αγκαλιάσει με αγάπη.

 3.Πες μας λίγα λόγια για τους συντελεστές ;

Δύο καταξιωμένοι συνθέτες, Χρίστος Νικολόπουλος και Λία Βίσση με τίμησαν με την μουσική τους.Τρεις χαρισματικοί στιχουργοί Βίκυ  Γεροθόδωρου, Βαγγέλης  Ζιλέλη και Ελένη Ξένου μου έδειξαν την εμπιστοσύνη τους χαρίζοντας μου τους στοίχους τους.Μια συνεπής και αξιόπιστη δισκογραφική εταιρεία η «Αυλός Records»  έχει κυκλοφορήσει την δισκογραφική μου δουλειά.  Είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να μου συμβεί στην  πορεία μου.


4.Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης με τον οποίο θα ήθελες να συνεργαστείς μελλοντικά;

 Είναι μια ερώτηση που μου γίνεται συχνά. Ναι!  υπάρχουν καταξιωμένοι καλλιτέχνες μέσα στην σημερινή απαξιωτική εποχή. Μουσικοί που ανθίστανται στην σημερινή φθορά των πάντων.  Συνεργασίες κάποια στιγμή θα γίνουν. Όλα θα γίνουν…

 5.Υπάρχουν καλά τραγούδια στις μέρες μας;

 Και βέβαια υπάρχουν, αρκεί να τα ψάξεις. Κάθε είδος μουσικής έχει τα καλά και τα κακά τραγούδια. Τόσο ο καλλιτέχνης όσο και το κοινό θά ταν καλά να ανθίστανται στην προχειρότητα και την υποκουλτούρα. Ναι!  υπάρχουν καλά τραγούδια και είναι αυτά που θα αντέξουν στον χρόνο …

 6.Ποιο είναι το όνειρο που δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη;

 Μα είμαι στην αρχή και  κάθε τι που κάνω βγαίνει από μέσα μου. Είναι ένας στόχος μου. Αυτό που δεν έχει πραγματοποιηθεί είναι αυτό που δεν το στόχευσα μέχρι τώρα.


 7.Ποιοι άνθρωποι σε πίστεψαν και σε βοήθησαν ουσιαστικά;

Μα πρώτα απ΄όλα η οικογένεια μου και οι φίλοι μου. Αλλά και όλος ο κόσμος που με πίστεψε και με ακολουθεί και τον ευχαριστώ. Όλοι μου δίνουν δύναμη και κουράγιο να συνεχίζω παρ΄όλες τις αντίξοες συνθήκες στα μουσικά δρώμενα.

 8.Πιστεύεις ότι η Τέχνη είναι μια σημαντική οδός διαφυγής από τη σύγχρονη πραγματικότητα;

Η Τέχνη είναι η πραγματικότητα και όχι δρόμος διαφυγής. Τόσο ο καλλιτέχνης που εκφράζεται άμεσα όσο και το κοινό που εισπράττει και συμμετέχει στην «μυσταγωγία» της μουσικής είναι η πραγματική ζωή. Είναι η πραγματικότητα.

Υπήρξαν και υπάρχουν καλλιτέχνες που διαχρονικά ανοίγουν λεωφόρους Ζωής στην μιζέρια της κάθε πραγματικότητας.

Ας αναφέρουμε μόνο τον μεγάλο συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι… Εις πείσμα όλων επέβαλε την ποιότητα στην μουσική αλλά και στην Ζωή.

9.Αν και θα μπορούσα να σε ρωτάω για ώρες διάφορα, θα ήθελα να κλείσεις την κουβέντα μας  με ένα μήνυμα για τους αναγνώστες μας.

Το να είναι ο κάθε ένας μας αυθεντικός και αληθινός σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής ίσως να είναι το εισιτήριο για μια ενδιαφέρουσα πορεία Ζωής.

 ΒΙΝΤΕΟ 

 

OFFICIAL LINKS

 https://www.facebook.com/AntonisEconomouOfficial

 BIO 

Ο Αντώνης Οικονόμου γεννήθηκε στο Παραλίμνι της επαρχίας Αμμοχώστου το 1988. Ασχολείται με την κιθάρα και το τραγούδι εδώ και 15 χρόνια. Παράλληλα με τις σπουδές του στην διοίκηση επιχειρήσεων, τα τελευταία τέσσερα κάνει μαθήματα φωνητικής δίπλα στη Λία Βίσση. Έχει κάνει αρκετές εμφανίσεις στην Κύπρο και στο εξωτερικό, ασχολούμενος επαγγελματικά με το τραγούδι τα τελευταία χρόνια. Ηχογράφησε το πρώτο του τραγούδι με τίτλο «Είναι η αγάπη εκδρομή», με το οποίο ξεκίνησε να μας παρουσιάζει την προσωπική του δουλειά. Μετά ακολούθησαν αρκετά τραγούδια όπως το «Άι στα κομμάτια», «Όπου κι αν γυρνάς» και το «Δυόμισι χρόνια». Τώρα επανέρχεται με νέα δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Λευκό χαρτί» από την Αυλός Records που κυκλοφορεί σε όλα τα δισκοπωλεία και σε επιλεγμένα καταστήματα από την “MINOS-EMI”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου