Ακούστε μας Live





Σάββατο 18 Ιουνίου 2022

Το τραγούδι είναι συναίσθημα… Ο Γιώργος Σέμος μιλάει στο Nlp Radio


Ποιο ήταν το ερέθισμα που σας οδήγησε στη μουσική και το τραγούδι;

Από πολύ μικρός αγαπούσα την μουσική αφού προέρχομαι από μουσική οικογένεια. Το τραγούδι μπήκε στην ζωή μου πολύ ξαφνικά σε ηλικία 16 ετών δουλεύοντας δίπλα στον Τόλη Βοσκόπουλο στην Θεσσαλονίκη.

 

 Έρωτας. Όλοι τον θέλουμε στη ζωή μας γιατί μας κάνει καλύτερους .Οι νέοι ακούν ερωτικά τραγούδια;

Έρωτας… μαγική λέξη. Παλιότερα έλεγες έρωτας και σκεφτόσουν τραγούδια έκανες εικόνες έφτιαχνες ένα στορυ. Πιστεύω ότι πλέον υπάρχει ένα πολύ μικρό κομμάτι νεολαίας που ακούει ερωτικά τραγούδια… άλλο ένα το οποίο δεν ξέρει καν τα τραγούδια που μεγαλώσαμε εμείς και έχουν μείνει στην ιστορία και μια άλλη ομάδα από νέους όπου ακούνε το νέο είδος μουσικής που απλά δεν έχει μέτρο, ρυθμό, στίχο κλπ…. 

 

 «Μετά», ένα τραγούδι ανάμεσα στα τόσα άλλα που ακούει ένας ακροατής και του «μένει». Τι σημαίνει μετά  για σας και πόσο χαίρεστε που το είδατε να φιλοξενείται στους ραδιοφωνικούς σταθμούς;

Η χαρά μου είναι πολύ μεγάλη…. Από την πρωί στιγμή που άκουσα το «ΜΕΤΑ» είπα αυτό είναι το «ΜΕΤΑ» βήμα μου. Ήθελα όπως έμεινε στα δικά μου αυτιά σε μορφή Demo όταν το άκουσα την πρώτη φορά … έτσι να μείνει και στον ακροατή που θα το ακούσει… τα ραδιόφωνα το αγάπησαν και ο κόσμος και είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό. 

 

 «Μετά» Μιλήστε μας για το τραγούδι

Μια λέξη που πρέπει να προσέχουμε πότε την λέμε. «ΜΕΤΑ» , μια χορευτική ρούμπα σε καλοκαιρινούς ρυθμούς που σε ξεσηκώνει και σίγουρα «ΜΕΤΑ» θες να το ξανά ακούσεις.  

  

Ποιον στίχο σας αφιερώνετε στους ακροατές σας;

Μεθυσμένο το φεγγάρι που αγγελία μου σ´ έχω πάρει… 

Παίρνω φορά για δυο 

Στο δικό σου ρυθμό

Έχω ανοίξει πανιά 

Στου μυαλού τα ανοιχτά

 

Δίχτυα απλώνει Ξημερώνει 

Η καρδιά παίρνω φωτιά 

Ως τ´ αστέριαύγαμε 

Και όπου μας βγάλει ΜΕΤΑ 

 

 Τα live σας αρέσουν ; Τι κερδίζετε από την επαφή σας με τον κόσμο;

Αυτή την περίοδο  βρίσκομαι σε καλοκαιρινή περιοδεία με τον Μάκη Δημάκη σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό και αυτό που κερδίζω στο τέλος από κάθε βραδιά μας είναι που έχω ακούσει όλο αυτόν τον κόσμο να τραγουδά τα τραγούδια μας, να διασκεδάζει, να έχει χορεύει και να φεύγει ενθουσιασμένος.

  

Τροφοδοτείτε τα τραγούδια  σας με τις εμπειρίες της ζωής σας;

Σε πολύ λίγο καιρό έρχεται ακόμα ένα τραγούδι νέο…. Είναι ένα τραγούδι που μιλάει για μια εμπειρία δίκη μου που προσπαθήσαμε μαζί με τον συνθέτη μου να την αποτυπώσουμε στο χαρτί…. Νομίζω ότι το 99% από όλα αυτά τα κομμάτια ακούμε είναι βιωματικά.

 

 Μπορείτε να μας εκμυστηρευτείτε μια εμπειρία σας, μέσα από την οποία διαπιστώσατε τη δύναμη της μουσικής;

Το τραγούδι είναι συναίσθημα… μπορείς με μια λέξη με μια νότα να καταλάβεις και να εγκλιματιστείς αμέσως στο τι πρόκειται να ακολουθήσει στα αυτιά σου… θεωρώ ότι κάθε τραγούδι ξεχωριστά είναι μια θεραπεία για τον κάθε άνθρωπο που το ακούει… άλλο σε κάνει να χαμογελάς, άλλο να χορεύεις και άλλο να δακρύζεις… 

Μπορεί το τραγούδι να λειτουργήσει «θεραπευτικά» σε μια εποχή που το άγχος ξεπερνά τους ανθρώπους;

  

https://www.facebook.com/giorgos.semos.3

Γιώργος Σέμος - Μετά | Official Music Video (4K)

https://www.youtube.com/watch?v=Ck-ixwlt-ts

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου