Ακούστε μας Live





Κυριακή 24 Ιουλίου 2022

Με εμπνέει η αγάπη που νιώθω για την φύση, τους ανθρώπους και τα ζωάκια μου - Η Rukiye μιλάει στο Nlp Radio

 



Η Rukiye είναι Τούρκικης καταγωγής, ζει και εργάζεται στην Γερμανία, τραγουδά σε 4 γλώσσες: Τουρκικά – Γερμανικά – Αγγλικά και Ελληνικά.

Το “Harmony” είναι η νέα σας κυκλοφορία. Πες μας για αυτό

Ο τίτλος του νέου μου δίσκου, αρμονία... αυτό που εύχομαι να έχουν όλοι στην ζωή τους, είναι ένας δίσκος  με τραγούδια που αγάπησα πολλή από την στιγμή που τα άκουσα από ταλαντούχους συνθέτες με την πένα του Γιώργου Χονδραλή, τα δύο μάλιστα έχω γράψει εγώ τον στίχο και πρώτη φορά ακούτε κάτι που έχω γράψει εγώ τα λόγια , εύχομαι να αγγίξω τις καρδιές και τα αυτιά φυσικά του κόσμου

 

Τι σας έκανε να ασχοληθείτε με τη μουσική;

Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου τραγουδάω... απλά ήρθε κάποια στιγμή και επαγγελματικά.

 

Είστε φιλόδοξος άνθρωπος;

Φυσικά κάθε άνθρωπος θα πρέπει άλλωστε

 

Είστε επιτυχημένη και αγαπημένη. Θα μπορούσατε να φανταστείτε τη ζωή σας χωρίς μουσική;

Όχι σε καμία περίπτωση αυτό που με ρωτάτε θα ήταν ο χειρότερος εφιάλτης μου.

 

Τι σας εμπνέει;

Η αγάπη που νιώθω για την φύση, τους ανθρώπους και τα ζωάκια μου.

 

Τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Για τώρα,...ξεκούραση, ταξίδι στην Ελλάδα πολλή θάλασσα και ήλιος και από φθινόπωρο αρχίζουμε την αναζήτηση για κάποιες μπαλάντες στα αγγλικά πάλι.

 

Η Spider Music είναι η οικογένειά σας;

Φυσικά και ναι! Είμαστε πλέον οικογένεια άρρηκτος δεσμός προχωράμε μαζί σεβόμαστε απόλυτα και εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλος και πάνω από όλα νοιαζόμαστε.

 

Μιλήστε μας για τη Spider Music και την ιδιαίτερη θέση που έχει στη ζωή σου

Είναι η εταιρία μου, με προσέχουν εργάζονται για το καλύτερο αποτέλεσμα για εμένα όμως όπως προείπατε είμαστε πλέον οικογένεια αυτό τα λέει όλα.

 

Τι μήνυμα στέλνετε στον κόσμο;

Αγάπη , αγάπη και υγεία με πολλή πολλή καλή ποιοτική μουσική και ποίηση.

 

https://www.facebook.com/SpiderMusicLBL/ 

www.spider-music.com 

https://www.youtube.com/channel/UCkMfQaoZAfJVGftW6SejM3w 

Rükiye | Blowing my mind | Official Audio Release 

https://www.youtube.com/watch?v=cUb26OuhHN8 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου