Ακούστε μας Live





Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Γιώργος Καμπανέλλης-Λάθος

 


Μια ξεχωριστή  φωνή, ο Γιώργος Καμπανέλλης με ιδιαίτερη  χροιά κερδίζει  τις εντυπώσεις σε κάθε του εμφάνιση.

Πιστός εκπρόσωπος του  λαϊκού μας τραγουδιού έχει ήδη χαράξει  την δική του καλλιτεχνική  πορεία και με την  επαγγελματική  ωριμότητα που τον διακρίνει σήμερα νιώθοντας έτοιμος όσο ποτέ καταθέτει την νέα του μουσική πρόταση με τίτλο’’Λάθος’’

Πρόκειται για ένα ξεχωριστό  βιωματικό ζεϊμπέκικο,που ήδη αρχίζει και παίζει στα  ραδιόφωνα, και το διαπερνά τόσο η ευαισθησία όσο και ο δυναμισμός,δοσμένο  πολύ  ιδιαίτερα από τον Γιώργο.

Στίχοι-Μουσική:ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΑΝΗΣ

Ενορχήστρωση-προγραμματισμός:XPHΣTOΣ POYΠAKIAΣ

Ξεχωρίζουν μόνο όσοι πραγματικά αξίζουν και ο Γιώργος Καμπανέλλης είναι ένας από αυτούς.Το όνομα του και η φωνή του είναι σίγουρο ότι θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια.

Αξίζει να το ακούσετε, αξίζει να το χορέψετε!

Κυκλοφορεί από την Music Liberty

Δείτε στο ΥouΤube το video clip στο  link

https://youtu.be/u83Krh6tsa4

Γιώργος Καμπανέλλης-Λάθος

Ερμηνευτής/Α εκτέλεση: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ

Στίχοι/Μουσική: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΑΝΗΣ

Keyboards - Piano : XPHΣTOΣ POYΠAKIAΣ

Μπουζούκι/κιθάρα/Μπαγλαμά : NIKOΣ ΓEΩPΓOΠOYΛOΣ

Τύμπανα : ΓIANNHΣ KAPAKAΣIΔHΣ

Ενορχήστρωση/Προγραμματισμός : XPHΣTOΣ POYΠAKIAΣ

Μίξη/Master: ArkStudio

Video clip/Φωτογραφία/Σκηνοθεσία: White gray CUT

Δισκογραφική Εταιρία: Music LIBERTY

Στίχοι:

 

ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΑΠΟΨΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΚΙ ΑΣ ΚΟΠΩ

ΚΑΙ ΘΑ ΧΟΡΕΨΩ ΕΝΑ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΜΟΥ

ΕΧΩ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΟΤΟ

ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ (δις)

 

ΛΑΘΟΣ

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΗ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑ, ΑΓΑΠΗΣΑ ΜΕ  ΠΑΘΟΣ

ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΗΜΟΥΣ.

ΛΑΘΟΣ

ΣΤΟ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΟΥ ΧΑΜΕΝΟΣ

ΝΟΗΜΑ ΕΨΑΧΝΑ Σ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΕΛΟΣ

ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΓΥΡΕΥΑ ΝΑ ΠΙΑΣΤΩ

 

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΠ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ

ΘΑ ΤΟ ΚΑΠΝΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΡΙΞΩ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ

ΚΑΙ ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ

ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΛΑΘΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ (δις)

 

ΛΑΘΟΣ

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΗ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑ, ΑΓΑΠΗΣΑ ΜΕ  ΠΑΘΟΣ

ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΗΜΟΥΣ.

ΛΑΘΟΣ

ΣΤΟ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΟΥ ΧΑΜΕΝΟΣ

ΝΟΗΜΑ ΕΨΑΧΝΑ Σ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΕΛΟΣ

ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΓΥΡΕΥΑ ΝΑ ΠΙΑΣΤΩ

ΛΑΘΟΣ…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου