Ακούστε μας Live





Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022

Η αγάπη πάντα φωτίζει. Ο παθιασμένος έρωτας, όμως, μπορεί να οδηγήσει σε ολικό blackout! - Ο Στέλιος Βέντας μιλάει στο NlpRadio




 Σας ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη που μας παραχωρείτε. Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς.

 Εγώ ευχαριστώ. Μόλις κυκλοφόρησα την τρίτη μου δισκογραφική δουλειά που έχει τον τίτλο “Badass”και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό.  Περιέχει 10 τραγούδια που κάθε ένα είναι μια ξεχωριστή ιστορία, αλλά σαν σύνολο μπορούμε να πούμε ότι είναι μια διαδρομή που περιέχει τα συναισθήματα και τους προβληματισμούς που είχα την περίοδο που γράφτηκε το άλμπουμ.

 

Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σας με το τραγούδι;

Είμαι πρώτα από όλα κιθαρίστας και συνθέτης αλλά πάντα μου άρεσε να τραγουδάω, χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου τραγουδιστή. Η ενασχόληση μου με το τραγούδι ήρθε στα πλαίσια τις γενικότερης μελέτης της μουσικής. Η πλειοψηφία των ακουσμάτων μου είναι τραγούδια που περιέχουν φωνητικά. Η φωνή είναι ένα πολύ ιδιαίτερο όργανο που αξίζει να το μελετήσεις. Σκοπός μου ήταν να μπορώ να ερμηνεύσω τα τραγούδια μου.

 

 

Από που αντλείται την έμπνευσή σας;

Όλα είναι έμπνευση. Εγώ αντλώ την έμπνευσή μου από την καθημερινότητα, τον εσωτερικό μου κόσμο και την αλληλεπίδραση αυτών των δύο.

 

 


Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τραγουδιστής ή μουσικός που να θαυμάζετε και να έχετε ως πρότυπο;

Χιλιάδες... Γι’ αυτό άλλωστε δεν μπορεί κάποιος να με κατατάξει αυστηρά σε μια κατηγορία. Ακούω από disco, fanky, R ‘n’ B, blues, country μέχρι και ακραίο metal. Η βάση μου όμως είναι το κλασικό  ροκ. Από Jimmy Hendrix, Led Zeppelin, Pink Floyd, Rainbow μέχρι Motorhead και Metallica. Επίσης  έχω επηρεαστεί αρκετά από τους εκπροσώπους του arena rock, όπως AC/DC, KISS όπου με λίγες νότες και απλές συνθέσεις βγάζουν απίστευτη ενέργεια και στις συναυλίες τους κάνουν ολόκληρα στάδια να κουνιούνται στους ρυθμούς τους.

 

Σε μία εποχή που τα reality και οι διαγωνισμοί τραγουδιού κυριαρχούν, έχετε σκεφτεί να συμμετάσχετε σε κάτι αντίστοιχο;

‘Όχι γιατί βλέπω την μουσική πιο ρομαντικά. Την βλέπω σαν μέσο έκφρασης και δημιουργίας, σαν ψυχοθεραπεία. Αν ξεκινούσα τώρα την καριέρα μου και δεν είχα άλλο τρόπο να εισχωρήσω επαγγελματικά σε αυτόν τον χώρο θα το έκανα.

Τώρα  ερμηνεύετε ένα νέο κομμάτι με τίτλο «Love ». Είναι έντονο τραγούδι που μιλάει για την αγάπη. Εσείς πώς θα περιγράφατε το συγκεκριμένο κομμάτι;

Μιλάει για τους έρωτες της διπλανής πόρτας, τους φαινομενικά μη αναμενόμενους αλλά ταυτόχρονα και τόσο συνηθισμένους. Γι’ αυτούς που δεν το περιμένεις αλλά τους αποδέχεσαι όταν έρθουν. Πικάντικο κομμάτι αλλά απλό και αληθινό.

 

 

Πώς προέκυψε η έμπνευση για αυτό το τραγούδι; Προήλθε από κάποια προσωπική σας εμπειρία;

Είναι μια φιλική συνεργασία με τον Γιάννη Γκουδούλα, όπου έγραψε τους στίχους και την βασική μελωδία και απλά ακούγοντας το με παρέσυρε στο να συμβάλω συνθετικά και ενορχηστρωτικά, ώστε να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Σίγουρα είναι ένα τραγούδι βγαλμένο από την ζωή.

 

 

Η αγάπη σας φωτίζει τη ζωή;

Η αγάπη πάντα φωτίζει. Ο παθιασμένος έρωτας, όμως, μπορεί να οδηγήσει σε ολικό blackout!

 


 

Υπάρχει κάποιο video clip για το συγκεκριμένο κομμάτι;

Για το συγκεκριμένο κομμάτι υπάρχει κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Ένα animation video με φιγούρες ζωγραφισμένες στο χέρι από τον Στέλιο Τσιμπίδη, όπου όντας κι αυτός μουσικός αποτύπωσε ακριβώς την αισθητική που είχα στο μυαλό μου με τον καλύτερο τρόπο και τον ευχαριστώ γι’ αυτό. Είναι πραγματικά έργο τέχνης το βίντεο του ‘Love’, να το δείτε οπωσδήποτε.

 

 

Έχετε κάποια προγραμματισμένη live εμφάνιση για το άμεσο μέλλον;

Είμαι σε φάση δημιουργίας μπάντας αυτήν την περίοδο, οπότε θα υπάρχει η δυνατότητα σύντομα αποσπάσματα από τις δουλειές μου να ακουστούν και ζωντανά

 

bandcamp

https://steliosventas.bandcamp.com/album/badass

spotify

https://open.spotify.com/album/5cVGVuzIy3l4YRvTjekCAU

YouTube channel

https://www.youtube.com/user/MrVendrix

fb page

https://www.facebook.com/steliosventasmusic/

instagram

https://www.instagram.com/steliosventas/

twitter

https://twitter.com/steliosventas

 

STELIOS VENTAS feat. YIANNIS GOUDOULAS – Love

https://youtu.be/RjBIkoCewjw

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου