Ακούστε μας Live





Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

Πάνος Πατέλλης-Σ' Ερωτεύτηκα




Ένας νέος και πολλά υποσχόμενος καλλιτέχνης ο Πάνος Πατέλλης μας συστήνεται και μας καλεί να τον ακολουθήσουμε. Ανανεωμένος και με άκρως ανεβασμένη καλλιτεχνική ατζέντα, έρχεται και κερδίζει πάλι τις εντυπώσεις,έχοντας στις αποσκευές του νέο τραγούδι με τίτλο Σ' Ερωτεύτηκα και πρόκειται για ένα τραγούδι που ανεβάζει την διάθεση μας στα ύψη. Με ερωτική διάθεση, έρχεται να μας ταξιδέψει σε μονοπάτια γνώριμα! Αυτά που αγγίζουν τις ευαίσθητες χορδές της ψυχής !
ΣΤΙΧΟΙ / ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΗΣ
Δείτε στο ΥouΤube το video clip στο  link

Καλή Ακρόαση
Κατεβάστε το τραγούδι σε wav + mp3 + δελτίο τύπου +cover από το παρακάτω link
Download link

Στίχοι:
-------------
C1
Εγώ που σ' αγαπώ
Και δε το λέω σ' άλλη
Γιατί είσαι εσύ η αγάπη μου
Η πιο μεγάλη
Φοβάμαι μη σε χάσω
Θεέ μου στα δυο θα σπάσω
Και θα τρελαθώ

Ref
Σ' ερωτεύτηκα
Να μη μου πάθεις κάτι
Σ' έχω πιο ψηλά
Από όλα μου τα πάθη
Σ' ερωτεύτηκα
Και μέρα με τη μέρα
Εγώ θα κάνω Κυριακή
Κάθε Δευτέρα

C2
Εγώ που σ' αγαπώ
Με άλλη δε σ' αλλάζω
Πάνω από όλους κι από όλα
Εσένα βάζω
Φοβάμαι μη σε χάσω
Θεέ μου στα δυο θα σπάσω
Και θα τρελαθώ

Ref
Σ' ερωτεύτηκα
Να μη μου πάθεις κάτι
Σ' έχω πιο ψηλά
Από όλα μου τα πάθη
Σ' ερωτεύτηκα
Και μέρα με τη μέρα
Εγώ θα κάνω Κυριακή
Κάθε Δευτέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου