Ακούστε μας Live





Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020

Αυτά που πρέπει να έχει ένας νέος καλλιτέχνης για να δημιουργήσει τη δική του πορεία είναι Υπομονή και αυθεντικότητα! Είναι πολύ δύσκολοι οι καιροί, ιδίως στον χώρο της μουσικής και πολύ περισσότερο στην Ελλάδα - Ο Απόστολος Ντίας μιλάει στο Nlp Radio





1.) Ας ξεκινήσουμε με τα πρώτα σου βήματα στη μουσική. Πότε γίνανε αυτά και ποια τα ερεθίσματα σου στην παιδική ηλικία;
Καλησπέρα! Η πρώτη μου επαφή με κάποιο μουσικό όργανο έγινε σε πολύ μικρή ηλικία, 5 ή 6 ετών ήμουν τότε και με πήγαν οι γονείς μου να μάθω πιάνο. Δεν πέτυχε… Αρκετά αργότερα, το 1997, στην ηλικία των 12 ήταν η πρώτη φορά που ήθελα από μόνος μου να μάθω κάποιο όργανο και έτσι ξεκίνησα κιθάρα σε ωδείο.

2.) Πότε κατάλαβες οριστικά ότι η μουσική και εσύ θα πορεύεστε παρέα;

Το ένιωθα από πολύ παλιά όμως μόλις τα τελευταία 3 χρόνια μπόρεσα να την εντάξω στη ζωή μου όπως θα ήθελα. Ξέρεις, αυτό είναι κάτι που συνεχώς βράζει μέσα σου αλλά ανάλογα με τις περιστάσεις της ζωής, συνήθως, δεν μπορείς να το έχεις με τον τρόπο και στον βαθμό που το θέλεις. Και περνάει ο καιρός. Και περνάνε τα χρόνια. Και κάνεις συμβιβασμούς αλλά δεν είσαι ήρεμος. Γιατί αυτό βράζει μέσα σου και δεν σε αφήνει σε ησυχία. Θέλει να βγει. Ψάχνει τρόπο. Τα τελευταία λοιπόν χρόνια μπόρεσα και βρήκα τον τρόπο για μένα!

3.) Οι καταβολές και οι επιρροές σου βρίσκονται στον ευρύτερο
rock χώρο. Θες να μας αναφέρεις ορισμένα ονόματα που αγαπάς ιδιαίτερα και πιστεύεις πως έχουν επηρεάσει αυτό που κάνεις;
Είναι τόσες πολλές οι επιρροές που και μόνο να αναφέρω κάποιες είναι δύσκολο. Πόσο μάλλον να ξεχωρίσω ορισμένα ονόματα που με επηρέασαν. Θα αναφέρω κάποια αν και είμαι σίγουρος ότι θα ξεχάσω πάρα πολλά! Λοιπόν, Elvis Presley, Queen, Led Zeppelin, GnR, Ac/Dc, Deep Purple, Uriah Heep, U2 αλλά και σχετικά νεότεροι όπως Madrugada, Radiohead, Damien Rice, Eddie Vedder, Dropkick Murphys, Audioslave, SOAD και τόσοι ακόμη! Και φυσικά η ελληνική ροκ σκηνή με τις Τρύπες, τα Ξύλινα Σπαθιά, τα Υπόγεια Ρεύματα, τον Παύλο Σιδηρόπουλο και τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου σαν ένα μικρό μέρος αναφοράς.



4.) Και λίγα λόγια για το ντεμπούτο άλμπουμ σου ΕΝΤΕΚΑ που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Πως νιώθεις μέχρι τώρα για αυτή τη δουλειά; Ποια η μέχρι τώρα ανταπόκριση;
Είναι εξαιρετικά νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα αλλά μέχρι τώρα είμαι πάρα πολύ χαρούμενος με την ανταπόκριση του κόσμου.  Λαμβάνω κάθε μέρα μηνύματα από κόσμο που από το πουθενά θέλει απλά να μοιραστεί μαζί μου κάτι που αφορά την δουλειά μου! Και κυρίως είναι η «ποιότητα» της ανταπόκρισης που με χαροποιεί πολύ. Δεν είναι τα τυπικά σχόλια συγχαρητηρίων που περιμένει κανείς αλλά πραγματικές ερωτήσεις για τη δουλειά μου με πραγματικό ενδιαφέρον.

5.) Τώρα που το άλμπουμ έχει ξεκινήσει το ταξίδι του και με μια απόσταση χρόνου που υπάρχει από τις τελικές ηχογραφήσεις, θα άλλαζες κάτι;
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και δεν θα άλλαζα τίποτα! Αυτό που αναφέρεις το έχω νιώσει τόσες πολλές φορές στη ζωή μου αλλά είναι ένας φαύλος κύκλος που δεν σε αφήνει ούτε να χαρείς ένα αποτέλεσμα ούτε να προχωρήσεις. Η τελειομανία μόνο εμπόδιο και πρόβλημα είναι αν δεν την ελέγξεις. Θυμάμαι να δουλεύω ένα τραγούδι τόσο πολύ καιρό και να αλλάζω κάθε μέρα και από κάτι -στο βωμό του πειραματισμού- που στο τέλος κατέληξε να είναι ένα εντελώς διαφορετικό τραγούδι, με ωραίες ιδέες μεν αλλά άψυχο. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τις ηχογραφήσεις και το ύφος. Πάντα θα υπάρχουν ιδέες να μπει μία ακόμη κιθάρα… ένα ακόμη
riff… και αυτό δεν έχει τέλος. Αν το τραγούδι λέει αυτό που θέλεις να πεις και το λέει σωστά τότε πρέπει απλά να το αφήσεις και να πας παρακάτω!

6.) θα σε δούμε κάπου ζωντανά στα πλαίσια της προώθησης του άλμπουμ; Και αν ναι, με
full band ή πρόκειται να σε δούμε και μόνο σε πιο acoustic μορφή;
Και τα δύο! Τα
live μου με ακουστική μορφή θα συνεχίσουν να υπάρχουν και αυτά και εκ των πραγμάτων, θα είναι πολύ περισσότερα από τα ηλεκτρικά. Έχουν μία άλλη αμεσότητα που με ελκύει και φυσικά είναι πιο εύκολο να τα προγραμματίσεις και να τα υλοποιήσεις. Παρόλα αυτά θα υπάρξουν και αρκετές παρουσιάσεις του δίσκου με full band, σε φεστιβάλ κυρίως μιας και πλησιάζει το καλοκαίρι και έπειτα και σε διάφορες μουσικές σκηνές.


                             
7.) Τι είναι αυτό που αρέσει περισσότερο στην επαφή σου με το κοινό στις ζωντανές εμφανίσεις;
Τα
Live είναι ένα εντελώς διαφορετικό θηρίο απ’ ότι οι ηχογραφήσεις. Και είναι φορές που πραγματικά ζεις μία μαγεία! Θα έλεγα ότι αυτό που απολαμβάνω περισσότερο είναι το δέσιμο που δημιουργείται με μέρος του κόσμου -ιδίως προς το τέλος του live. Αλλάζουν όψη τα μάτια! Στην αρχή βλέπεις βλέμματα διερευνητικά και να υπάρχει μία σαφής απόσταση και σιγά σιγά γίνονται βλέμματα φιλίας και ενότητας! Και το κερασάκι στην τούρτα είναι όλες οι κουβέντες μετά, να ακούω τις ιστορίες τους και να γνωριζόμαστε καλύτερα.

8.) Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνειρο σου σαν μουσικός; Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από τώρα;
Έχω πάρει τόσα μα τόσα πολλά από την μουσική. Ήταν πάντα δίπλα μου. Μου έδωσε προσωπικότητα. Με βοήθησε σε δυσκολίες. Μου έμαθε να ταξιδεύω. Το μεγαλύτερό μου όνειρο είναι να «γυρίσω κάτι πίσω». Αν καταφέρω και αγγίξω και δώσω σε έναν άνθρωπο κάτι από αυτά που εγώ πήρα από την μουσική θα έχω πετύχει τον στόχο μου! Αυτή η ανάγκη είναι που με κινητοποιεί και έκανα την μουσική επάγγελμα. Γιατί όπως ξέρεις είναι ένας δύσκολος δρόμος επαγγελματικά! Τώρα όσον αφορά την άλλη ερώτησή σου, δεν έχω σαφή εικόνα αλλά θα ήθελα να μπορώ ακόμα να έχω την μουσική στη ζωή μου στον βαθμό που την έχω τώρα!



9.) Ποιο είναι κατά τη γνώμη σου το σημαντικότερο στοιχείο που πρέπει να έχει ένας νέος καλλιτέχνης για να δημιουργήσει τη δική του πορεία στη σημερινή εποχή;
Υπομονή! Και αυθεντικότητα! Είναι πολύ δύσκολοι οι καιροί, ιδίως στον χώρο της μουσικής και πολύ περισσότερο στην Ελλάδα. Χρειάζεται να έχεις γερό στομάχι και υπομονή για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις χρονικά και χρειάζεται αυθεντικότητα για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις ποιοτικά για να μην παρασυρθείς από την όποια ανάγκη και κάνεις εκπτώσεις στον εαυτό σου.

10.) Ευχαριστούμε πολύ Απόστολε για την όμορφη συζήτηση. Τα τελευταία λόγια δικά σου...

Κι εγώ ευχαριστώ για την παρέα! Θα ήθελα να αναφέρω ότι από μέρους μου έρχονται πολλά ωραία πράγματα στο μέλλον, με νέα
video clip, με ζωντανές εμφανίσεις και, μετά από κάποιο καιρό, με νέο δίσκο! Και να κλείσω με μία ευχή… Ο καθένας μας να βρει την ηρεμία μέσα του, με οποιονδήποτε τρόπο, και να ζήσουμε λίγο παραπάνω το σήμερα.






ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΑΞΙΖΩ –  OFFICIAL VIDEO CLIP




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου