Ακούστε μας Live





Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

Γιώργος Μάρτος-Ταξίδια



Με διάθεση ανανεωμένη και με εφόδιο τις μουσικές σπουδές και το ταλέντο του, ο Γιώργος Μάρτος παρουσιάζει το νέο του single με τίτλο «Ταξίδια».
Με ερωτική διάθεση, έρχεται να μας ταξιδέψει σε μονοπάτια γνώριμα, αυτά που αγγίζουν τις ευαίσθητες χορδές της ψυχής.
Η μουσική του βγάζει κάτι γλυκό, νοσταλγικό και συνάμα επιθετικό, ενώ η φωνή του μας ταξιδεύει με τη χαρακτηριστική, βελούδινη χροιά του.
Για ακόμα μια φορά, ο Γιώργος μάς εξωτερικεύει τις σκέψεις και τα συναισθήματά του, τη δική του οπτική για τη ζωή και τον κόσμο, με το τραγούδι «Ταξίδια».
Πηγή έμπνευσής του ο έρωτας και η μεγάλη του αγάπη για τη μουσική, καθώς και η ανάγκη να εκφραστούν όλες οι πτυχές της δημιουργικής προσωπικότητας του μέσα από το τραγούδι.
Οι επιρροές του πολλές από τον χώρο του έντεχνου και του ροκ, με ήχο διαχρονικό.
Στίχοι: Μιχάλης Χονδροματίδης - Μουσική: Στέλιος Μάρτος

Δείτε στο ΥouΤube το lyric video στο link:
https://www.youtube.com/watch?v=13dhFus6OlE
Καλή Ακρόαση

Κατεβάστε το με wetransfer ΔΩΡΕΑΝ
mp3+320+wav+cover+Δελτίο Τύπου
(το link ισχύει μέχρι 17/1/2020)
Download link
Παρακαλώ, ενημερώστε μας αν πρέπει να αλλάξουμε στοιχεία όπως το e-mail σας.
Σας ενημερώνουμε  για ότι συμβαίνει στην μουσική βιομηχανία ανεξάρτητα από το είδος της μουσικής που αντιπροσωπεύεται εσείς αξιολογήστε το υλικό.
Θερμή παράκληση για δημοσίευση και εφόσον σας ενδιαφέρει . Επίσης, αν επιθυμείτε, να μας προωθήσετε το link της ανάρτησης του δελτίου τύπου, για να τον κοινοποιήσουμε  και εμείς από  την πλευρά μας.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σας.


Γιώργος Μάρτος - Ταξίδια
Στίχοι: Μιχάλης Χονδροματίδης
Μουσική: Στέλιος Μάρτος

Στίχοι & Credits:
Ταξίδια σε χρόνια που μείναν στα χέρια
μεγάλη ζωή με μικρά καλοκαίρια
Ιδέες αγάπης κι ας ήταν αλήθεια
κι εγώ μένω μόνος παλιά μου συνήθεια
Στην άκρη του δρόμου χαθήκαν τα φώτα
κι οι σκέψεις μου φεύγουν κενές όπως πρώτα
Σου γράφω να φύγεις μα μέσα μου θα 'σαι
σ' αυτά που 'χω ζήσει και σ' όσα θυμάσαι

Παγώνουν ξανά οι σκιές στο μυαλό μου
ζητάς να ξεχάσω ό,τι ήταν δικό μου
Το ξέρω δεν έχω πια πού να ακουμπήσω
σου γράφω δυο στίχους απλά πριν σ' αφήσω
Τρέχουν τα πάντα και πίσω μ' αφήνουν
μου λες ν' αρκεστώ σ' όλα αυτά που μου δίνουν
Μα εγώ δε σ' ακούω απλά σου γελάω
κανείς δε μ' αλλάζει έτσι αγαπάω

Αλλάζει η ιστορία μα ίδιοι κανόνες
αυτά που έχω ζήσει πλέον σκόρπιες εικόνες
Κι ας πρέπει μακριά σου άλλες μέρες να αρχίσω
μεγάλη η ζωή μου και πώς να τη ζήσω
Τρέχουν τα πάντα και πίσω μ' αφήνουν
μου λες ν' αρκεστώ σ' όλα αυτά που μου δίνουν
Μα εγώ δε σ' ακούω απλά σου γελάω
κανείς δε μ' αλλάζει έτσι αγαπάω

  • Κατεβάστε το από το iTunes
  • Κατεβάστε το από το Google Store
  • Κατεβάστε το από το Amazon
  • Ακούστε το από το Spotify
  •  Ακούστε το από το Deezer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου