Ακούστε μας Live





Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

"Στην Ελλάδα μπορείς να δημιουργήσεις καλλιτεχνικά και μουσικά, όχι όμως να ζήσεις από αυτό!" - Ο Panos Stergiou στο Nlp Radio





1.)    Panos έμαθες κάτι παραπάνω για τον εαυτό σου μέσω της πιο πρόσφατης κυκλοφορίας σου, του άλμπουμ Know Thyself;

Κατ’ αρχάς καλησπέρα και ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία! Με το “Know Thyself” έμαθα την αρετή της αυτοπειθαρχίας. Το να γράφεις ένα δίσκο, από την αρχή μέχρι το τέλος μόνος σου, χρειάζεται να έχεις μεγάλη προσήλωση στο στόχο.



2.) Ποιος είναι όμως ο Panos Stergiou και ποια η σχέση του με τη μουσική ως  τώρα;

Η σχέση μου με τη μουσική ξεκινάει από τα παιδικά μου χρόνια. Μεγαλώνοντας άρχισα να σχηματίζω μπάντες, να κάνω πολλά lives και να καταλήξω εν τέλει το 2014 να κάνω το δικό μου solo project.



3.) Πέρα από τη μουσική τι άλλα ενδιαφέροντα έχεις, καλλιτεχνική και μη;

Η μουσική αποτελεί το κύριο ενδιαφέρον μου. Αφιερώνω πολύ από τον ελεύθερο μου χρόνο σε αυτήν. Ωστόσο, μου αρέσει πάρα πολύ να διαβάζω οτιδήποτε έχει σχέση με φιλοσοφία και ψυχολογία.



4.) Ποιες μουσικές αγαπάς και ποιες από αυτές έχουν επιδράσει στη δουλειά που έκανες με το Know Thyself;

Ακούω πάρα πολλά και ετερόκλητα είδη μουσικής. Θεωρώ ότι κάθε μουσική έχει να σου δώσει κάτι, είτε την ακούς ως ακροατής είτε ως καλλιτέχνης. Παρ' όλ' αυτά, το “Κnow Thyself” έχει μια ξεκάθαρη κλίση προς το alternative rock, το οποίο αγαπώ ιδιαίτερα.



5.) Έχεις επιλέξει τον αγγλικό στίχο για τα τραγούδια σου. Γιατί έκανες αυτή την επιλογή και που κινούνται θεματικά οι στίχοι σου;

Χρησιμοποιώ αγγλικό στίχο αφενός γιατί όλα αυτά τα χρόνια που παίζω μουσική έχω συνηθίσει να τραγουδάω στα αγγλικά, αφετέρου γιατί το μήνυμα που θέλω να περάσω με τους στίχους μου θέλω να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται. Οι στίχοι μου είναι μια προτροπή προς τους ακροατές να κάνουν εσωτερική ενδοσκόπηση, να μάθουν όσο καλύτερα μπορούν τον εαυτό τους, ώστε να βελτιώσουν τη ζωή τους και τις κοινωνίες τους.



6.) Δώσε μας κάποιες γενικότερες πληροφορίες για αυτή την κυκλοφορία. Ποιοι έχουν συμμετέχει στη δημιουργία του εκτός από σένα; Υπάρχει τρόπος να το αποκτήσει κάποιος πέρα από διαδικτυακή ακρόαση;

Εγώ έχω γράψει τη μουσική και τους στίχους και έχω παίξει όλα τα όργανα στο δίσκο, πλην των drums που παίχτηκαν από τον Μάριο Σκαλτσά. Ο Μάριος επίσης έκανε τη μίξη και το mastering του δίσκου. Το artwork το επιμελήθηκε ο Γιάννης Νάκος (Remedy Art Design). Ο δίσκος διατίθεται και σε digital και σε φυσική μορφή. Αν κάποιος θέλει να τον κατεβάσει μπορεί να επισκεφτεί τη σελίδα μου στο Bandcamp: https://panos-stergiou.bandcamp.com/ . Ενώ αν ενδιαφέρεται για φυσική κόπια μπορεί να μου στείλει μήνυμα στη σελίδα μου στο facebook: https://www.facebook.com/Panos.Stergiou.Music/ .



7.) Τι άλλα πράγματα έχεις κάνει με τη μουσική στην ως τώρα πορεία σου;

Έχω ηχογραφήσει αρκετά albums με τις εκάστοτε μπάντες που έπαιζα και έχω κάνει μερικές δεκάδες όμορφα lives, άλλα μικρά και άλλα μεγάλα, που θα τα θυμάμαι για πάντα. Τα τελευταία χρόνια παίζω μαζί με τους Error 404 με τους οποίους ετοιμάζουμε το δεύτερο δίσκο μας.



8.) Υπάρχει κάποιο έτοιμο υλικό για μια επόμενη κυκλοφορία ή είναι νωρίς ακόμα;

Αυτή την περίοδο έχω εστιάσει περισσότερο στην προώθηση του “Know Thyself”. Με ενδιαφέρει να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται. Πολύ σύντομα όμως θα ξεκινήσω να συνθέτω υλικό για καινούργιο δίσκο.



9.) Ποιο είναι κατά την άποψη σου το σημαντικότερο εμπόδιο που μπορεί να αντιμετωπίσει σήμερα κάποιος άνθρωπος που θέλει να δημιουργήσει καλλιτεχνικά στην σύγχρονη Ελλάδα;

Δεν θεωρώ ότι κάποιος που θέλει να δημιουργήσει καλλιτεχνικά στην Ελλάδα αντιμετωπίζει σημαντικά εμπόδια. Αυτός που θέλει να ζήσει από τη μουσική του αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα. Και αυτό διότι ο μέσος όρος των Ελλήνων ακούει μουσική επιδερμικά, δεν εμβαθύνει, δεν ψάχνεται και έχει μια ιδιαίτερη κλίση στο κιτς γυφτοτουρκοτσιφτετελέ. 



10.) Σε ευχαριστούμε πολύ! Τι άλλο να περιμένουμε από σένα στο μέλλον;

Εγώ ευχαριστώ πολύ γι’ αυτή την όμορφη συνέντευξη! Καλώς εχόντων των πραγμάτων, από μένα στο μέλλον να περιμένετε ακόμη περισσότερη μουσική και πολλά albums!




https://store.cdbaby.com/cd/panosstergiou (“Know Thyself” Download)




DIOTIMA - BINTEO










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου